7 powodów za wybraniem koszyków i wózków wysokiej jakości


2018-02-26
Trudno o ważniejsze akcesoria sklepowe niż wózki i koszyki sklepowe. Sprzedawca musi podjąć bardzo przemyślaną decyzję i wybrać jak najlepsze wózki i koszyki dla swoich Klientów. W końcu będą mieli z nimi bezpośrednią styczność przez całe zakupy.

Każdy sprzedawca chciałby, żeby Klienci czuli się bardzo dobrze w jego sklepie. Najchętniej każdemu z nich przydzieliłby specjalnego asystenta do pomocy. Pomógłby w noszeniu zakupów, opiece nad dzieckiem, albo przypominał o promocji. Oczywiście trudno o takiego asystenta w sklepie samoobsługowym. Jednak część jego obowiązków mogą wziąć na siebie... koszyki i wózki sklepowe.

Sprawdź powody przemawiające za wybraniem najlepszych wózków i koszyków.

1. Wizytówka sklepu

O tym, jak ważne jest pierwsze wrażenie, nie trzeba nikogo przekonywać. Przy wizycie w sklepie to właśnie koszyki i wózki samoobsługowe są pierwszymi rzeczami, które napotyka Klient. „Przywitanie" go nieporęcznym koszykiem lub topornym wózkiem nie jest najlepszym pomysłem na rozpoczęcie udanych zakupów.

2. Dodatkowa powierzchnia reklamowa

W nowoczesnych rozwiązaniach  producenci wózków i koszyków oferują specjalne miejsca na reklamę. Sprzedawcy mogą je wykorzystać do informowania o promocjach lub specjalnych akcjach.

3. Ułatwienie zakupów Klientom

To ich podstawowe zadanie. Mają pomagać przetransportowywać wybrane produkty między sklepowymi regałami. W solidnym koszyku lub koszyku nawet duże zakupy wymagają minimum wysiłku.

4. Zatrzymanie Klienta na dłużej

Dla wielu zakupy to obowiązek, który chcą prędko spełnić. Jednak jeśli odda im się do dyspozycji pomocne wyposażenie sklepu, to uprzyjemnimy im tę czynność. W milszych okolicznościach nie będą tak szybko kierować się do kas.

5. Zajmą się najmłodszymi Klientami

Rodzice, którzy zdecydowali się na zakupy ze swoimi pociechami, mogą wykonywać tę czynność łatwiej, dzięki akcesoriom sklepowym. Wiele wózków sklepowych wyposażonych jest w dodatkowe siedzisko dla dziecka wewnątrz kosza. Producenci wyposażenia do sklepu pomyśleli również o nieco starszych pociechach. Wózek sklepowy dla dzieci pozwoli maluchom czynnie uczestniczyć w zakupach. Zajęci swoimi sprawunkami nie będą się nudzić i zawracać głowy rodzicom.

6. Wzmocnienie wizerunku sklepu

Odpowiednio dobrana kolorystyka koszyka sklepowego, zgodna z tożsamością marki. Dodatkowe miejsce na logo na wózku sklepowym. Wszystko to sprawia, że Klient poczuje bliższą więź z miejscem, w którym robi zakupy. A to tylko krok do ponownych odwiedzin.

7. Inwestycja na lata

Im lepsze akcesoria wybierzemy np. wózki z solidnymi kółkami, tym większe prawdopodobieństwo, że będą solidne i posłużą przez długi czas. Nie zajdzie wtedy konieczność dokupywania innyych koszy i wózków. Uniknie się wówczas niekorzystnego odbioru, jaki budzi niespójny zestaw akcesoriów sklepowych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Meble biurowe i sklepowe
http://www.abm.com.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl