Rozrywka i wypoczynek » Przyroda

Cześć, jestem Piccolo – superbohater dziecięcych imprez!

Cześć, jestem Piccolo – superbohater dziecięcych imprez!
Zobacz więcej zdjęć »
W gorącym świąteczno-karnawałowym sezonie Piccolo przybiera postać superbohatera i dołącza do dzieci na wszystkich imprezach z super bąbelkowym smakiem owoców.

Marka, która gwarantuje wielkie emocje i świetną zabawę, ożywia swoją postać i inauguruje kampanię pod hasłem Cześć, jestem Piccolo!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Marka Piccolo - lider na rynku napojów bezalkoholowych gazowanych owocowych - przekonuje, że każdy dzień z dzieckiem to okazja do świętowania! Podpowiada też, jak zorganizować niezapomnianą imprezę. Wystarczy zaprosić Piccolo - imprezowego superbohatera, który zawsze wprowadza dobry nastrój i rozkręca świetną zabawę!

- Piccolo to postać, z którą utożsamia się nasza marka. Jest wesoły, trochę zadziorny, odważny i zawsze uśmiechnięty! Ma tyle pomysłów, że trudno go powstrzymać. Cały czas jest w akcji, w końcu to superbohater! Chcemy, by dzieci poznały go bliżej - podkreśla Joanna Arciszewska z działu marketingu AMBRA S.A. - Nasza akcja jest pierwszym krokiem w kierunku ożywienia postaci Piccolo. Pokazujemy więc, że Piccolo to też dziecko, rozbrykany chłopiec, trochę rozrabiaka, ale bardzo pozytywny, a przede wszystkim ktoś, z kim wszyscy dobrze się czują. Wierzymy, że tym razem Piccolo stanie się bliższy zarówno dzieciom, jak i ich mamom.

Teraz Piccolo - postać już dobrze znana dzieciom z kolorowych butelek ich ulubionego napoju - sfruwa do nich w czerwonym płaszczu i stroju superbohatera, by sprawić, że każda zabawa zmieni się w niezapomnianą imprezę z ekstra bąbelkowym smakiem owoców!

Kampania wystartowała na początku grudnia. Jej głównymi nośnikami są reklamy prasowe oraz materiały POS.  Piccolo będzie można też spotkać „na żywo”. Kampania skierowana do dzieci w wieku 6-12 lat obejmie atrakcyjne akcje promocyjne i animacje. W ostatnich dniach grudnia w 40 wybranych supermarketach na terenie całego kraju (sieci Auchan, Leclerc i Carrefour), przez ponad 1000 godzin animatorzy w strojach superbohatera Piccolo będą rozdawali fanom owocowych bąbelków kolorowe lizaki i balony.

Specjalną niespodzianką dla najmłodszych będzie możliwość zrobienia sobie zdjęcia w monidle (stand w kształcie postaci z wycięciem na głowę) przedstawiającym Piccolo i przeistoczenia się na chwilę w prawdziwego imprezowego superbohatera! W sklepach tradycyjnych mali imprezowicze do każdej zakupionej butelki napoju otrzymają w prezencie lizaka. W obydwu kanałach – tradycyjnym i nowoczesnym – wykorzystane zostaną atrakcyjne materiały POSM: zawieszki/naklejki na butelki, standy butelkowe, stojaczki na lizaki, plakaty, pankarty i tacki paletowe.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kuźnia PR
http://www.kuzniapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »