Dom » Wnętrza

Gdy design spotyka się z modą – łazienkowe style Villeroy & Boch

Gdy design spotyka się z modą – łazienkowe style Villeroy & Boch
Zobacz więcej zdjęć »
Styl to odzwierciedlenie osobowości. Villeroy & Boch stale dostarcza inspiracji na wyjątkowe i stylowe aranżacje łazienek. Firma do współpracy zaprosiła postaci ze świata mody: Kaviar Gauche, Kiliana Kernera i Tatianę Patitz, by w kampanii Bathroom Poetry inspirować do poszukiwania własnego stylu!

Hołdujący klasyce i dawnym epokom duet Kaviar Gauche, ceniący nowoczesne i proste formy projektant Kilian Kerner oraz pragnąca powrotu do natury modelka Tatiana Patitz – za ich sprawą klienci marki Villeroy & Boch mogą utożsamić się z zupełnie różnymi perspektywami projektowania oraz różnymi estetykami. Trzy łazienkowe wnętrza: Classic, Metropolitan i Country pozwolą Ci stworzyć designerską łazienkę w Twoim własnym wyjątkowym stylu! Przyjrzyjmy się im bliżej!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Classic – klasyka we współczesnej odsłonie

Cykl Bathroom Poetry rozpoczyna berliński duet Kaviar Gauche – jedna z najbardziej utytułowanych i znanych na całym świecie młodych niemieckich marek odzieżowych. Firma powstała w 2004 roku, a swoją działalność zainaugurowała pokazem mody przed paryskim domem handlowym Colette. Założycielki Kaviar Gauche: Alexandra Fischer-Roehler i Johanna Kühl projektują torebki, kobiece kolekcje prêt-à-porter i nowoczesne suknie ślubne. Do ich zwolenników należą m.in. Florence Welch oraz Rosie Huntington-Whiteley. Ich projekty inspirowane są francuskim kinem, muzyką, modą i architekturą. Według artystek dobrze zaprojektowane wnętrze również powinno czerpać inspiracje z  tych dziedzin. „Villeroy & Boch to wyjątkowo długa tradycja, najwyższa jakość i wzornictwo Made in Germany. Styl Villeroy & Boch jest ponadczasowo elegancki i zawsze występuje w interesujących, wyjątkowych i nowoczesnych połączeniach” – twierdzą. Projekty Kaviar Gauche idealnie komponują się z klasyczną kolekcją Hommage – powstałą z inspiracji latami 20. XX wieku. Hommage to ceramika sanitarna z eleganckimi reliefami i doskonale dopasowane do niej meble łazienkowe z marmurowymi blatami i drewnianymi frontami. Klasyka oznacza tutaj prostą elegancję, w której zreinterpretowany retro styl czaruje wysmakowaną elegancją i uwodzi subtelnym klimatem!

 

Metropolitan – formy purystyczne i pełne wyrazu

W drugiej odsłonie kampanii kolekcję Venticello Villeroy & Boch zaprezentował Kilian Kerner – młody projektant z Kolonii, który w niemieckiej modzie odzwierciedla ducha czasu. Stawia na wysokiej jakości materiały, tradycyjne krawiectwo i trendsetterskie detale. Jest samoukiem, który po skończeniu studiów aktorskich, założył swoją firmę w Berlinie w 2004 roku i od razu wywołał sensację. Aktualnie należy do grupy projektantów stale obecnych w niemieckiej branży mody. Lejące materiały, wąskie sylwetki i dopasowane detale to znak firmowy Kiliana Kernera. Jego projekty sięgają od progresywnego miejskiego stylu przez kobiecy glamour po wizjonerski streetwear. Wśród fanów jego kolekcji znajduje się m.in. Kylie Minogue. Stworzona przez niego marka to nowoczesne formy i prosty design. „Lubię rzeczy zredukowane w formie, posiadające siłę wyrazu, pozostawiające po sobie konkretny przekaz, dające możliwość różnorodnych zastosowań, które mają w sobie także praktyczną nutę. Po prostu lubię przejrzyste formy i struktury”. Jego purystyczne projekty idealnie wpasowują się w kolekcję Venticello w stylu Metropolitan, czyli przestrzeń minimalistyczną, prostą i jednocześnie ekskluzywną. Seria Venticello efektownie łączy w sobie ciekawe wzornictwo z funkcjonalnością. Umywalki mają zaledwie 18-milimetrowy rant, który nadaje im lekkości i elegancji, a głęboka komora zapewnia wysoki komfort użytkowania.

 

 

Country – kształty i materiały inspirowane naturą

W trzeciej odsłonie kampanii Bathroom Poetry pojawiła się Tatiana Patitz – urodzona w Hamburgu ikona niemieckiego stylu, jedna z najbardziej popularnych supermodelek lat 80. i 90. – obok Naomi Campbell, Lindy Evangelisty oraz Cindy Crawford.  Występowała na pokazach Chanel, Versace, Prady oraz Jean-Paul Gaultier. Gdy miała 17 lat, odkrył ją znany fotograf Peter Lindbergh i zaprosił do kampanii promującej dżinsy Levi’s. Pojawiła się w setkach kolorowych magazynów, wielokrotnie na okładkach „Vogue’a”. Cechą, która definiuje jej styl, jest naturalność. Piękna i doskonałej formy poszukuje w przyrodzie, dlatego uważa, że  „Idealna łazienka powinna być przestronna, urządzona w naturalnych barwach, z dużą wanną. I dużym oknem, żeby móc podziwiać znajdującą się za nim zieleń”. Pragnienie powrotu do natury uosabia zmysłowa i nowoczesna kolekcja Aveo New Generation. Interpretuje ona pierwotną formę życia – jajko. Organiczne kształty ceramiki symbolizują spokój i relaks. Meble wykonane z naturalnego forniru harmonizują perfekcyjnie z kształtami ceramiki. Styl Country, który ucieleśnia kolekcja Aveo New Generation i z którym utożsamia się Tatiana Patitz, oraz formy inspirowane naturą, ciepłe kolory i wysokiej jakości materiały zamieniają łazienkę w miejsce ciszy, spokoju i harmonii.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konkretpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »