Społeczeństwo » Społeczeństwo

GERLACH, CHODZIEŻ I PIONEER W LIDLU

GERLACH, CHODZIEŻ I PIONEER W LIDLU
Zobacz więcej zdjęć »
Lidl kontynuuje współpracę ze znanymi markami. Od poniedziałku 10 kwietnia we wszystkich sklepach znaleźć będzie można produkty polskich firm Gerlach oraz Chodzież. W ofercie znajdzie się m.in. porcelanowy zestaw kawowy i obiadowy czy komplet wysokiej jakości garnków i sztućców.

Po raz pierwszy w Lidlu pojawią się także słuchawki bezprzewodowe marki Pioneer. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Polska tradycja

To już kolejna odsłona współpracy Lidla z firmą Gerlach ­– ekskluzywną, polską marką z ponad 250-letnią tradycją. W najnowszej ofercie znajdzie się m.in. zestaw garnków z linii SENDO (333 zł/ 7 elementów) ze stali szlachetnej 18/10, o trójwarstwowym dnie o grubości 6,2 mm. W komplecie dostępne będą garnki o pojemności 3 l, 2,4 l oraz 1,7 l. Na uwagę zasługuje także linia HARMONY (299 zł/6 elementów), której produkty zapewniają oszczędność energii, dzięki równomiernej dystrybucji ciepła na całej powierzchni naczynia. Aluminiowe garnki dostępne będą w pojemnościach 6,3 l, 4,4 l oraz 2,5 l. Idealnym dopełnieniem dekoracji stołu będzie komplet 24 sztućców w dwóch zestawach do wyboru (239 zł/komplet). Sztućce te posiadają wieczystą gwarancję producenta. Absolutnym hitem są także zestawy 5 noży ze stali nierdzewnej (249 zł/zestaw) z linii COLONIAL lub FUSION.

W ofercie znajdą się także wyroby firmy Chodzież, jednego z najstarszych i najbardziej znanych producentów polskiej porcelany. W asortymencie dostępna będzie kultowa kolekcja Maria Teresa, w tym: 18-częściowy zestaw obiadowy (125 zł/zestaw) oraz 12-częściowy zestaw kawowy (75 zł/zestaw). Są to produkty, które nieprzerwanie towarzyszą Polakom od wielu pokoleń. Cały proces wykonania wyrobów tej marki odbywa się w Polsce.

„Jako firma bardzo cenimy sobie współpracę z polskimi markami. Od kilku lat w naszej ofercie pojawiają się produkty marki Wittchen czy Gerlach. Cieszymy się, że możemy zaoferować w naszych sklepach artykuły najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. Klienci doceniają różnorodność asortymentu Lidla oraz są otwarci na nowe produkty, także z segmentu premium”­ – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Premierowo

Lidl regularnie wprowadza do swojej oferty nowości m.in. sprzęt elektroniczny. Do tej pory w asortymencie sieci można było znaleźć już m.in. wieżę HI-FI marki Pioneer, adapter czy radio z Bluetooth. Tym razem klienci będą mieli okazję kupić wysokiej jakości słuchawki bezprzewodowe (222 zł/1 szt.) firmy Pioneer. Wbudowany w słuchawki akumulator pozwala na słuchanie muzyki aż do 15 godzin. Dodatkowo pojawi się także kolekcja płyt winylowych (39,99 zł/1 szt.). Do wyboru m.in. hity lat 70’, 80’, 90’ czy największe przeboje gatunków muzycznych: soul, jazz i rock’n’roll.

 

 

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce 600.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Grońska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »