Jak zachęcić klienta do zakupu?


Jak zachęcić klienta do zakupu?
2016-08-25
We współczesnym świecie walka o klienta nie jest łatwa. Szeroka oferta produktowa, sklepy stacjonarne i online dają nieograniczony wybór. Jak zatem zwrócić jego uwagę? Jak zachęcić klienta, żeby kupił właśnie u nas? Jednym ze sposobów na przyciągnięcie klienta są kupony rabatowe.

Kupony rabatowe – przynęta na klienta

Każdy klient lubi kupować tanio. W aktualnych warunkach rynkowych bardzo trudno jest sprzedać po normalnej cenie. Klienci przyzwyczaili się już bowiem, że większość sklepów, czy to stacjonarnych, czy też online oferuje okresowo produkty w obniżonych cenach. Nic więc dziwnego, że oczekują oni na kupony rabatowe, które pozwolą im kupować taniej.

Często pojawiają się większe akcje promocyjne, które oferują rabaty wszystkim klientom. Zdecydowanie częściej jednak, to właśnie kody rabatowe są przynętą, która ma zachęcić do zapisu na listę mailingową, do klubu stałych klientów czy na newsletter. Po zostawieniu swoich danych, klient otrzymuje kod rabatowy, który uprawnia go do określonej zniżki na zakupy.

 

Jak wykorzystywać kody rabatowe w działalności?

Skoro już wiemy, że kody rabatowe są przynętą na nowych klientów, to teraz czas zastanowić się, jak wykorzystywać je w stosunku do klientów już zapisanych. Można im okresowo wysyłać kody rabatowe, które zachęcą ich i zmobilizują do dokonania zakupu. Krótka data ważności kuponu ma dodatkowe działanie motywacyjnie. Dzięki temu klient nie zapomina, że dostał kupon rabatowy i jest bardziej skłonny go wykorzystać.

Kody rabatowe mogą pojawiać się z jakiejś okazji – np. z Dnia Matki, Dnia Dziecka, początku wakacji czy Bożego Narodzenia. Wiele zależy od tego, jakie produkty są z ich pomocą promowane. Można również wejść we współpracę z innymi firmami, które mają ofertę uzupełniającą i razem prowadzić akcje promocyjne. Dzięki temu klient jednej z nich dostaje kupony rabatowe na inne produkty. Świetnym przykładem jest Klub Paczuchy, który oferuje kupony i kody rabatowe na zakupy u swoich partnerów.

 

Więcej na twoj.inpost.pl 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

twoj.inpost
http://twoj.inpost.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl