Gospodarka » Żywność

#Jedzjabłka i real-marketing marki Marwit na Instagramie

Zainicjowana na przełomie lipca i sierpnia „jabłkowa krucjata przeciw Putinowi” odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych i zaangażowała setki tysięcy internautów.

Do akcji przyłączyło się wiele znanych postaci i firm, jednak szczególnie pomysłowo wykorzystała ją marka Marwit, obsługiwana przez agencję Eura7.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kiedy użytkownicy zaczęli zasypywać Instagram zdjęciami z jabłkami, Marwit niezwłocznie zaczął komunikować się z nimi za pośrednictwem swojego profilu. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. A dlaczego? Odpowiedź kryje wykorzystanie Hashlovers TURBO - nowatorskiego narzędzia do monitoringu Instagramu w czasie rzeczywistym. W każdej minucie przybywało fotografii opatrzonych hashtagiem #jedzjablka bądź #jedzjabłka. Mechanizm subskrybujący aplikacji zbierał je w jedno miejsce, skąd następnie była prowadzona komunikacja. Wedle szacunków agencji Eura7 dzięki podjętym działaniom udało się dotrzeć do ponad 100 tysięcy osób. Marka zanotowała również przyrost followersów na Instagramie rzędu 81% - przed akcją miała ich niespełna 400, tydzień po – już ponad 720.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PrimeTimePR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »