Gospodarka » Chemia
Laury Konsumenta 2008 dla marek Mola i Lambi
Zobacz więcej zdjęć » |
Godło Laur Konsumenta przyznane zostało w tym roku trzem produktom firmy Metsä Tissue. W kategorii papiery toaletowe marka Mola otrzymała Złoty Laur Konsumenta 2008, natomiast Lambi - Brązowy Laur. Oprócz tego Mola otrzymała Złoty Laur Konsumenta 2008 w kategorii ręczniki papierowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Badania Przeglądu Gospodarczego organizowane były już po raz czwarty. Laury przyznawane są w oparciu o badania popularności produktów i usług na rynku polskim przeprowadzane wśród konsumentów. Liczą się zarówno pozytywne opinie o marce, jak również jej rozpoznawalność.
Wyróżnienia przyznawane w kolejnych latach markom Mola i Lambi potwierdzają przywiązanie i uznanie Polaków dla jakości produktów higienicznych Metsä Tissue. Z uwagi na uzyskanie przez markę Mola już po raz trzeci największej liczby głosów i pozytywnych ocen, Metsä Tissue otrzymała prestiżowy Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Konsumenta 2008!
W minionych edycjach godła Laur Konsumenta również przyznawane były firmie Metsä Tissue:
- dwa Złote Laury Konsumenta 2007 dla marki Mola i Brązowy Laur Konsumenta 2007 dla Lambi
- Złoty Laur Konsumenta 2006 dla marki Mola
- Srebrny Laur Konsumenta 2005 dla marki Lambi
Metsä Tissue jest głównym dostawcą produktów higienicznych dla gospodarstw domowych i dużych konsumentów w Europie. Firma jest też największym na świecie dostawcą wyrobów papierowych do pieczenia i gotowania Jej marki to Lambi, Serla, Mola, Tento i Katrin. Metsä Tissue zatrudnia około 3600 osób w dziesięciu fabrykach w Finlandii, Niemczech, Polsce, na Słowacji i w Szwecji. Obroty Firmy przekraczają 800 mln euro. Metsä Tissue należy do grupy Metsäliitto.
Komentarze (0)