Gospodarka » Żywność

LUBUSKI GIN & TONIC W NOWEJ ODSŁONIE

LUBUSKI GIN & TONIC W NOWEJ ODSŁONIE
Zobacz więcej zdjęć »
Wraz z początkiem marca firma HENKELL & CO. VINPOL Polska Sp. z o.o. odświeżyła wizerunek znanej marki LUBUSKI GIN & TONIC. To tradycyjne połączenie ginu o wyraźnym smaku jałowca oraz gorzkiego napoju gazowanego ma na całym świecie ogromną rzeszę fanów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Gin uznawany jest za jeden z pierwszych, smakowych alkoholi. Najczęściej łączy się go z tonikiem, który niweluje jego goryczkę. Na takie połączenie decyduje się nawet sama brytyjska Królowa Matka. Idealne połączenie to 50 ml alkoholu i 200 ml toniku. Przed podaniem warto wrzucić do tej mieszanki kilka kostek lodu, a sam drink ozdobić kawałkiem limonki lub cytryny.

Wyrafinowana kompozycja smakowa LUBUSKIEGO GINU z tonikiem w orzeźwiających proporcjach jest teraz dostępna w nowej, szklanej butelce w oryginalnej szacie graficznej.
Przemiana marki niesie za sobą również nowy smak (LUBUSKI GIN & LIME), a także zdecydowanie lepszą cenę. Nowoczesny design oraz wysoka jakość produktu z pewnością zagwarantuje wspaniałe doznania zarówno smakowe jak i estetyczne.

Pomimo nowego wizerunku, LUBUSKI GIN & TONIC zachował swój fantastyczny smak i aromat. Charakterystyczny smak z delikatną nutą goryczki doskonale ugasi każde pragnienie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Arni

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »