Firma » Reklama

Marketing efektywnościowy nowej generacji podczas konferencji Performance Marketing Insights

Marketing efektywnościowy nowej generacji podczas konferencji  Performance Marketing Insights
Zobacz więcej zdjęć »
Ponad tysiąc specjalistów z branży marketingu efektywnościowego weźmie udział konferencji Performance Marketing Insights: Europe, która odbędzie się w dniach 24-25 czerwca, po raz pierwszy w Berlinie.

Tegoroczne wydarzenie Performance Marketing Insights będzie już szóstą tego rodzaju ogólnoeuropejską konferencją - pierwszą po zeszłorocznej zmianie nazwy z a4uexpo.  Podobnie jak podczas spotkania w Amsterdamie w ubiegłym roku, również w Berlinie przewidziana jest obecność gości z  ponad 30 krajów, w tym z Polski. Organizatorzy spodziewają się, że czerwcowe spotkanie przyciągnie aż o 25 proc. więcej gości z naszego kraju, niż poprzednie edycje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Aby zachęcić do uczestnictwa w wydarzeniu twórców startupów chcących powtórzyć sukces takich projektów jak Soundcloud czy Zalando, organizatorzy spotkania przewidzieli dla nich limitowaną ilość wejściówek w promocyjnej cenie. Dzięki temu startupowcy, którzy chcą wykorzystać marketing efektywnościowy w promocji swojego biznesu, będą mogli nabyć bilety nawet z 50 proc. rabatem.

W dwudniowej konferencji udział wezmą wybitni specjaliści z dziedziny marketingu efektywnościowego, którzy omawiać będą zarówno najgorętsze tematy z branży, jak i innowacyjne rozwiązania marketingowe przyszłości. W trakcie szeregu inspirujących prezentacji, sesji i paneli dyskusyjnych, poruszone zostanie całe spektrum zagadnień: od atrybucji, poprzez marketing wielokanałowy, personalizację aż po reklamę typu display.

Swoją obecność na konferencji potwierdzili już następujący prelegenci: Łukasz Żelezny,  Head of Organic Aquisition w uSwitch, Alexander Gosswein, Dyrektor Zarządzający DACH w Criteo, Chrisitan Kleinsorge, Dyrektor generalny w Ingenious Technologies i Xoogler oraz Kaspar Szymański. Pełen program konferencji udostępniony zostanie pod koniec kwietnia.

Organizacja wydarzenia w europejskiej stolicy startupów – Berlinie, oznacza, że szczególna uwaga poświęcona zostanie marketingowi efektywnościowemu nowej generacji. Kluczowymi obszarami umożliwiającymi startupom przetrwanie i dalszy rozwój jest skuteczność w pozyskiwaniu klientów i osiągnięcie stabilności finansowej. Marketing efektywnościowy może uzupełnić działania marketingowe startupów i pomóc im realizować ich cele.

Oprócz możliwości zakupu biletów w promocyjnej cenie, startupy oraz małe i średnie firmy mogą zadbać także o swoją widoczność podczas eventu, korzystając z dostępnej powierzchni wystawienniczej dzięki dotowanemu pakietowi dla startupów.

Koncentrując się na przyszłości branży, organizatorzy oferują także program stypendialny, dzięki któremu pracownicy będący na początku swojej kariery w marketingu efektywnościowym, mogą wnioskować  o darmowy wstęp na konferencję.

Konferencja w Berlinie będzie również okazją, aby kolejne pokolenie marketerów dołączyło do najważniejszej sieci branżowej i nawiązało relacje z agencjami, reklamodawcami i wydawcami w trakcie licznych wydarzeń dających możliwość networkingu.

Organizatorzy wydarzenia przewidzieli dostępne do 30 kwietnia b.r. Earlybird tickets – bilety w promocyjnych cenach, niższych o nawet 300 EUR. Można je zarezerwować online pod adresem:

www.performancemarketinginsights.com/14/europe/register/

O Performance Marketing Insights: Europe

W ciągu dwóch dni, 24 i 25 czerwca 2014, konferencja Performance Marketing Insights w Berlinie zgromadzi ok. 1000 pochodzących z całego świata specjalistów z branży marketingu efektywnościowego i innych obszarów marketingu, którzy w samym sercu europejskiej stolicy startupów - Berlinie - stworzą unikalną platformę do nawiązania kontaktów i rozwoju biznesu .

Udział w konferencji międzynarodowych prelegentów, pionierów innowacyjnych rozwiązań marketingowych, startupów, ekspertów z branży cyfrowej, zapewni szczegółowy wgląd w strategię marketingu efektywnościowego w szerszym kontekście  marketingu mix. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »