Firma » Biznes

MODERN-EXPO OTRZYMAŁO NAGRODĘ „INNOWACJE HANDLU 2017” PODCZAS TARGÓW RETAILSHOW

MODERN-EXPO OTRZYMAŁO NAGRODĘ „INNOWACJE HANDLU 2017”  PODCZAS TARGÓW RETAILSHOW
Zobacz więcej zdjęć »
Podczas listopadowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017 wręczono nagrody dla najlepszych firm z branży handlowej. W tym roku, w konkursie Innowacje Handlu, w którym nagradzane są urządzenia, produkty oraz usługi, zwycięzcą została firma Modern-Expo za swój najnowszy produkt Fresh-box.

Już od kilku lat targom towarzyszą dwa konkursy: Best Shop Concept, w którym nagradzane są sklepy wyróżniające się pomysłem, designem, walorami użytkowymi oraz zastosowanymi technologiami. W tej kategorii oceniana jest spójność, a także unikalność konceptu, zastosowanie nieszablonowych rozwiązań oraz design. W drugim konkursie opiniowane są najlepsze urządzenia, usługi i produkty dla branży handlowej, które pokazywane są podczas targów – statuetka Innowacje Handlu. Wystawcy mogli zgłaszać produkty w kategoriach, m.in.: systemy i technologie IT, projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych, POS, czy e-commerce & mobile. Dzięki konkursom zwycięzcy obu kategorii mają możliwość wyróżnić się na tle konkurencji, ale przede wszystkim jest to dla nich szansa na zyskanie dodatkowej rekomendacji oraz uznania klientów.

- Jestem zaszczycony, że firma Modern-Expo otrzymała tegoroczną nagrodę za Innowacje Handlu. Jeszcze bardziej cieszy nas fakt, iż zwyciężył najnowszy produkt, który w tym roku został wprowadzony do naszej oferty, a mianowicie Fresh-boxy z opcją chłodzenia. Dzięki temu urządzeniu klient będzie mógł odebrać świeże produkty w najbardziej dogodnej dla siebie lokalizacji bez tracenia czasu w sklepie, a przede wszystkim w kolejce do kasy – mówi Anatolij Khodziuk, Prezes Modern-Expo S.A.

Modern-Expo będący jednym z największych producentów i dostawców kompletnych rozwiązań detalicznych, wziął udział w RetailShow 2017 jako strategiczny partner. Oprócz stoiska wystawienniczego zaprezentował również swoje rozwiązania w Perfect Store, dotyczące koncepcji sklepu spożywczego, w którym będą gromadzone innowacyjne urządzenia, meble i sprzęt.

- Targi RetailShow są znakomitą okazją do zaprezentowania najnowszych trendów i rozwiązań w branży detalicznej większej publiczności. Podczas tych dwóch dni chcieliśmy pokazać nasze najnowsze rozwiązania oraz to, jak wielki potencjał posiada Modern-Expo. Na swoim stoisku przedstawiliśmy wyposażenie sklepu, czyli regały wystawowe, kasy, paczkomaty, lady chłodnicze oraz wysokie regały. – mówi Bogdan Łukasik, Prezes Modern-Expo.

Firma Modern-Expo od ponad 25 lat tworzy nowoczesny handel detaliczny zaopatrując coraz więcej sklepów, m.in. Auchan, Carrefour, czy od niedawna Żabkę. Elementem koncepcji strategicznej, stojącej za działaniami firmy jest stały rozwój i oferta dostosowana do potrzeb klienta przynosząca korzyści obu stronom. Dzięki temu przez te lata wypracowała pozycję lidera w swojej branży na całym świecie.





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dorota5

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej



Publikuj artykuły i zarabiaj z CentrumPR.




Dziennikarstwo obywatelskie


Piszesz artykuły? CentrumPR to serwis stworzony również dla dziennikarzy obywatelskich. Błyskawiczna publikacja, wysokie miejsca w Google to zalety których może nam pozazdrościć konkurencja.
Dziennikarstwo obywatelskie
porównanie serwisów


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »