Firma » Biznes

Optymalizacja składek ZUS i większe zaangażowanie

Instytut Gallupa, w 2013 roku, przeprowadził globalne badania, sprawdzające poziom zaangażowania pracowników. Aż 63 % respondentów zadeklarowało, że nie angażuje się w swoją pracę.

W Polsce wyniki były jeszcze wyższe. 68% badanych Polaków przyznało, że nie angażuje się w obowiązki zawodowe, zaś 15%, że brak zaangażowania jest skrajny. Jak zatem powinieneś zmienić te dane na lepsze w Twojej firmie?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Postawa niechęci, niezadowolenia, braku zainteresowania codziennymi obowiązkami zawodowymi, jak widać towarzyszy większości z nas. Dodatkowo młode pokolenie pracowników, tzw. Pokolenie Y, to w pracodawcy pokłada oczekiwanie na zwiększenie motywacji do pracy. „Igreki” nie kryją się ze swoją roszczeniową postawą, oczekując szybko urlopów, wysokich zarobków, możliwości pracy zdalnej czy też dodatkowych, benefitów.

 

Oczekiwana motywacja

Te ostatnie z perspektywy millenialsów są szczególnie istotne. Według raportu „Benefity – czyli co motywuje pracowników?” zrealizowanego przez  Pracuj.pl wynika, że to właśnie młodzi pracownicy, między 18. a 29. rokiem życia, traktują pozapłacowe benefity jako formę rekompensaty niskich zarobków, związanych z początkowym etapem kariery. Aż 43% z nich wskazuje, że w tym momencie w pracy bardziej brakuje im benefitów niż podwyżki.

 

Cenniejsze od pieniędzy?

Pozapłacowe benefity stanowią jednak atrakcyjny motywator także dla osób ze stabilną sytuacją materialną. Jak wynika ze wspomnianego raportu brak benefitów najbardziej doskwiera grupie zarabiającej powyżej 4001 zł netto (46% respondentów). Dlaczego? Ponieważ przy wysokich zarobkach, symboliczna nagroda finansowa czy podwyżka nie zmienia jakościowo życia pracowników. Ci oczekują innego sposobu nagradzania czy premiowania ich wysiłku i zaangażowania. Właśnie poprzez atrakcyjne benefity.

 

Konkretne potrzeby

Choć opieka medyczna, karty zakupowe czy też sportowe nadal cieszą się niemałą popularnością, to w dzisiejszych czasach mogą już nie wystarczyć. Chcąc wyróżnić się na tle konkurencji oraz odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania wymagających pracowników warto zastanowić się nad mniej standardowymi rozwiązaniami. Takimi są chociażby benefity w postaci dofinansowania posiłków dla pracowników, o których marzy większość pracowników w firmach.

 

Karty lunchowe

Karty przedpłacone znajdujące się w ofercie Edenred znakomicie spełniają te marzenia. Karta Lunchowa – pozwalająca na dofinansowanie posiłków pracowniczych, to najbardziej ulubiony benefit pracowników. Pracodawcy, którzy korzystają z tej formy motywacji mogą cieszyć się większą wydajnością, częstszą obecnością w pracy i silniejszym zaangażowaniem ze strony pracowników. Karta pozwoli Ci w niestandardowy sposób nagrodzić i zmotywować do większej aktywności zawodowej.

 

Prawdziwe oszczędności 

Dodatkowo przynoszą one także formalne korzyści pracodawcy. Karty lunchowe Edenred pozwalają oszczędzić na składach ZUS nawet do 462 zł na jednego pracownika rocznie! To także oszczędność czasu dla działów księgowości i HR, ponieważ karta przekazywana jest pracownikowi raz, a następnie zasilana zgodnie z życzeniem firmy. To łatwy w administrowaniu benefit, który spełnia oczekiwania zarówno pracodawców, jak i pracowników.

  

Więcej na kartylunch.edenred.pl 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

edenred polska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »