Motoryzacja » Samochody

Pakiety serwisowe Volkswagen Leasing zdobywają rynek

Według badań przeprowadzonych dla Volkswagen Leasing wiosną br., dla większości osób planujących zakup samochodu kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa związane ze stanem technicznym pojazdu oraz wygoda korzystania z auta.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Komfort związany z korzystaniem z samochodu w dobrym stanie technicznym i z gwarancją na kilka lat jest kluczowy dla użytkowników aut. Bez względu na formę finansowania auta – zakup za gotówkę, na kredyt lub w leasingu – Volkswagen Leasing, z myślą o wygodzie klientów kupujących samochody Grupy Volkswagen, już dwa lata temu wprowadził do oferty pakiety serwisowe. Zapewniają one przewidywalność kosztów przeglądów i ewentualnych napraw, a tym samym pozwalają na racjonalne zaplanowanie wydatków nawet na okres 5 lat.

– Pierwsze pakiety serwisowe wprowadziliśmy w 2012 roku dla marki Audi i Volkswagen Użytkowe, a rok później – dla ŠKODY i SEAT-a. W najbliższym czasie pakiety serwisowe będą też dostępne dla marki Volkswagen osobowe. Tylko w pierwszej połowie 2014 roku klienci zdecydowali się na zakup 2 400 pakietów serwisowych, a ich popularność wciąż rośnie – mówi Rafał Wilczek, kierujący Zespołem Centrum Technicznego Volkswagen Leasing – Nasze Centrum Techniczne jest dostawcą obsługi serwisowej, a wszelkie naprawy w ramach pakietów wykonywane są przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego, przy użyciu oryginalnych części i zachowaniu najwyższych standardów jakości. Dla klientów oznacza to, że przy odsprzedaży samochodu ich pojazd będzie miał wyższą wartość.

Klienci indywidualni i przedsiębiorcy, w zależności od swoich potrzeb, mogą wybrać jeden z dwóch – lub trzech, w przypadku ŠKODY – pakietów serwisowych. Każdy z nich obejmuje inne czynności serwisowe, choć dla wszystkich pakietów wspólny jest bazowy zakres prac, oparty na zaleceniach producenta:

·         wymiana oleju i podkładki korka oleju,

·         wymiana filtrów (oleju, paliwa, powietrza oraz filtra przeciwpyłkowego),

·         wymiana płynu hamulcowego,

·         wymiana świec zapłonowych.

Pakiet rozszerzony dodatkowo obejmuje wymianę: piór wycieraczek, tarcz i klocków hamulcowych, szczęk, cylinderków i bębnów hamulcowych oraz sprzęgła. Dodatkowo elementy te zostaną także naprawione poza okresowymi obowiązkowymi kontrolami w czasie obowiązywania gwarancji i po jej zakończeniu.

 – Większość klientów korzystających z pakietów serwisowych to mikroprzedsiębiorcy, najczęściej prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, choć są również użytkownicy niewielkich flot i osoby indywidualne – wyjaśnia Rafał Wilczek.

We wszystkich pakietach klienci otrzymują preferencyjne stawki na części i usługi. W przypadku finansowania zakupu samochodu poprzez kredyt lub leasing, koszt pakietu można dołączyć do miesięcznych rat. Wszystkie przeglądy nabywcy mogą wykonać w każdym Autoryzowanym Serwisie danej marki Grupy Volkswagen w Polsce, bez względu na to, u którego dealera zakupili pakiet. Dodatkowym atutem jest wygodne dla użytkowników bezgotówkowe rozliczenie napraw.

Klient ma świadomość, kiedy i z jaką częstotliwością wymienia elementy czy płyny eksploatacyjne w użytkowanym samochodzie, może więc zmienić pakiet serwisowy na najbardziej opłacalny przy danym przebiegu i stopniu zużycia części. Pakiety serwisowe są skonstruowane tak, aby dawały naszym klientom jak największy komfort, poczucie bezpieczeństwa i świadomość niezawodności samochodów z Grupy Volkswagen – podkreśla Rafał Wilczek.

Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce jest częścią międzynarodowego koncernu Volkswagen Leasing GmbH. W ramach działalności w Polsce firma oferuje klientom szereg usług z zakresu CFM, m.in. leasing operacyjny, wynajem długoterminowy, zarządzanie flotą oraz International Fleet Management. W 2014 roku Volkswagen Leasing otrzymał trzy nagrody branży flotowej: Outsourcing Stars, Fleet Awards za wynajem długoterminowy oraz Fleet Derby w kategorii „Serwis” za pakiety serwisowe. Rok wcześniej spółka została nagrodzona statuetkami Fleet Awards, Fleet Derby i „Perła Rynku – Wybór Detalistów 2013”.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »