Gospodarka » Przemysł

Procedura reklamacyjna w sektorze energetycznym – nowe wyzwania w relacji z Klientem

Na spotkaniu poruszona zostanie tematyka odzwierciedlająca najbardziej aktualne problemy w obszarze relacji z konsumentem, w kontekście wątpliwości związanych z rozpatrywaniem reklamacji technicznych, oraz tych wynikających z działań rynku.

PROCEDURA REKLAMACYJNA W SEKTORZE ENERGETYCZNYM –
NOWE WYZWANIA W RELACJI Z KLIENTEM

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Obecna sytuacja w sektorze energetycznym wymaga usystematyzowania oraz pogłębienia wiedzy dotyczącej utrzymania klienta. Dynamiczny rozwój rynku stwarza wiele trudności w zakresie m.in. zwalczania nieuczciwych praktyk konkurencyjnych czy licznych awarii urządzeń pomiarowych, które bezpośrednio przekładają się na jakość usług i lojalność konsumentów. Jednocześnie postępująca liberalizacja rynku energetycznego przyczynia się do wzrostu liczby nielegalnych firm oferujących sprzedaż energii, nierzadko negatywnie wpływając na wizerunek przedsiębiorstw już działających. W odpowiedzi na trudności stawiane firmom energetycznym, chcielibyśmy serdecznie zaprosić Państwa na warsztaty, które odbędą się w dniach 1-2 października 2015 roku w Hotelu Sheraton w Warszawie. Na spotkaniu poruszona zostanie tematyka odzwierciedlająca najbardziej aktualne problemy w obszarze relacji z konsumentem, w kontekście wątpliwości związanych z rozpatrywaniem reklamacji technicznych, oraz tych wynikających z działań rynku. Poczynając od problematyki poszczególnych rodzajów reklamacji, poprzez zarządzanie danymi, outsourcing usług w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków, po konsekwencje nieuzasadnionego wstrzymania dostaw energii – wszystkie te zagadnienia zostaną omówione przez ekspertów, na co dzień zajmujących się pomocą merytoryczną przedsiębiorstwom energetycznym.


Główne zagadnienia:

  • Reklamacje jako istotny element jakości obsługi Klienta

  • Przebieg procesu reklamacyjnego- problematyczne kwestie w relacji Klient – przedsiębiorstwo energetyczne

  • Zarządzanie danymi klientów i ich wpływ na procedurę reklamacyjną

  • Rozpatrywanie reklamacji będących wynikiem niewłaściwego funkcjonowania sieci dystrybucyjnej

  • Odwoływanie Klienta od decyzji przedsiębiorstwa energetycznego

  • Utrzymanie Klienta a konkurencyjne praktyki rynku

  • Wewnętrzne procedury obsługi reklamacji a outsourcing usług

Podczas warsztatu swoje prelekcje zaprezentują:

Monika Bogdał, Kancelaria Prawna Piszcz, Norek i Wspólnicy, Monika Grabowska-Dziadak, Kancelaria Grabowska Dziadak i Partnerzy, Rafał Jarosz, PROCEO, Grzegorz Mikulski, SAS Institute, Mateusz Oskroba, Kancelaria Prawna Piszcz, Norek i Wspólnicy, Piotr Suski, Kancelaria Markiewicz
& Sroczyński


Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/procedura-reklamacyjna-w-sektorze-energetycznym


Kontakt:

Paulina Kaczmarek,Kierownik Projektu
T: 22 379 29 31
e-mail: p.kaczmarek@mmcpolska.pl





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »