Moda » Odzież

PUMA & INFLUENCERZY W GLOBALNYM PROJEKCIE RUN THE STREETS

PUMA & INFLUENCERZY W GLOBALNYM PROJEKCIE RUN THE STREETS
Zobacz więcej zdjęć »
We run the streets. So, we are the streets. PUMA przenosi kulturę ulicy na kolejny poziom w swojej najnowszej kampanii poprzez odkrywanie jej róznych aspektów na świecie. Przenieś się razem z PUMA do miast z unikalnym klimatem i sceną underground'ową niedotkniętą przez mainstream.

GŁÓWNE PRZESŁANIE
Ideą było stworzenie przestrzeni do wymiany kulturowej, a także konfrontacja wielu dziedzin sztuki jak moda, taniec, muzyka, film, street art i fotografia. PUMA zebrała najciekawszych influencerów reprezentujących każdą z dziedzin, aby zobaczyć co niezwykłego wyniknie ze spotkania ludzi myślących w podobny sposób, ale pochodzących z różnych kultur i pozwolić im przejąć ulice.
Wybrani influencerzy ucieleśniają kluczowe wartości kampanii Run The Streets, którą PUMA  opiera na unikalnych osobowościach jak np. The Weeknd. Uwaga skupia się na modelach z linii PUMA evoKNIT, LIMITLESS oraz TSUGI.

Projekt miał miejsce w czterech miastach: Moskwie, Mumbaju, Delhi oraz Kapsztadzie, a do stworzenia historii wykorzystano kreatywną wymianę twórczości zaproszonych influencerów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

MOSKWA
W Moskwie, wymiana kulturowa skupiała się na muzyce, street arcie, modzie i filmie. Rosjanie razem z kilkoma influencerami z Stambułu przez dwa dni odkrywali nieznane zakamarki miasta i jego kulturę alternatywną. Grupa dzieliła się swoimi doświadczeniami na Instagramie, a jako finał tej wyprawy został zorganizowany prywatny koncert na tajemniczym, opuszczonym moście nad rzeką Moskwą.

INFLUENCERZY Z ROSJI:
Ilya Naishuller: filmowiec, muzyk
https://www.instagram.com/naishuller/?hl=en
Slava Glushkov: DJ, influencer modowy
https://www.instagram.com/slavagee/?hl=en 
Karina Istomina: modelka, DJ, dziennikarka muzyczna https://www.instagram.com/diamond_april/?hl=en

INFLUENCERZY Z TURCJI:
Umut Eker: model, twórca contentu, stylista 
https://www.instagram.com/umuteker/?hl=en 
Leo Lunatic: artysta graffiti 
https://www.instagram.com/leolunatic/?hl=en
 
MUMBAJ 
Pierwszym przystankiem w Indiach był Mumbaj z dwoma utytuowanymi tancerzami pochodzącymi z zupełnie różnych światów. Mukti Mohan jest lokalną tancerką, którą interesują rózne style - od Bollywood po hip hop. Była przewodnikiem dla Zulu Kuki z Polski, uznanego tancerza street-artowego oraz fotografa. Spędzili razem dwa dni wymieniając się pomysłami i doświadczeniami. Jednego wieczoru zatańczyli na dachu z widokiem na Mumbaj, a zachód słońca nadał całości imponujące tło.

INFLUENCERKA Z MUMBAJU: 
Mukti Mohan: tancerka, aktorka 
https://www.instagram.com/muktimohan/?hl=en 

INFLUENCER Z POLSKI: 
Zulu Kuki: tancerz, model, fotograf 
https://www.instagram.com/zulukuki/?hl=en
 
DEHLI 
Delhi było kolejnym przystankiem w Indiach, gdzie PUMA zebrała influencerów reprezentujących street art, muzykę oraz branżę mody tego miasta. Goście z Polski zostali przyjęci przez dwóch projektantów z niepowtarzalnej marki modowej oraz wpływowego artystę street art, którego prace można znaleźć w całym Delhi. Poznawali miasto z dachów budynków i wymieniali się swoimi pomysłami. Karolina Gilon nosiła najnowsze projekty w wyjątkowym indyjskim otoczeniu, natomiast raperowi QUEBONAFIDE zaprezentowano ręcznie malowany napis z jego imieniem w tradycyjnym stylu. Rozwijające się, nowoczesne Indie były tematem przewodnim pod każdym wzgędem.

INFLUENCERZY Z DELHI: 
HUEMN: marka modowa
https://www.instagram.com/_huemn/?hl=en 
Projektanci:
https://www.instagram.com/pranavkirti/?hl=en
https://www.instagram.com/shy_machete/?hl=en

INFLUENCERZY Z POLSKI: 
QUEBONAFIDE: raper
https://www.instagram.com/quebahombre/?hl=en
KAROLINA GILON: modelka, prezentarka telewizyjna, piosenkarka https://www.instagram.com/karolinagilonofficial/?hl=en
 
KAPSZTAD 
Przygoda w Kapsztadzie różniła się od tych w Rosji czy Indiach. Głownym celem spotkania w Afryce Południowej było poświęcenie się muzyce. Artyści z różnych środowisk oraz o odmiennych stylach odkrywali muzyczną stronę miasta, co zaowocowało pracą nad wspólnym trackiem. Grupa influencerów była bardzo zróznicowana: od Das Kapital z Kapsztadu, producenta i osobowości radiowej o dużych sukcesach, po Namdi z Dubaju, rozpoczynającego swoją karierę jako producent, oraz wielu innych. Szeroka gama talentów i unikalnych perspektyw z dziedziny sztuki i kultury doprowadziły do wielu interesujących dyskusji, niezapomnianych imprez i nocy pełnych inspiracji spędzonych w studiu nagraniowym. 
Grupa influencerów z Bliskiego Wschodu o nazwie Suede Guerrillas zdobywała ulice Dubaju w swoim własnym, oryginalnym stylu.

INFLUENCERZY Z POŁUDNIOWEJ AFRYKI:
DAS KAPITAL: producent, DJ radiowy
https://www.instagram.com/iamdaskapital/?hl=en
NONKU PHIRI: piosenkarka
https://www.instagram.com/nonkulululu/
MASHAYA: piosenkarz, muzyk
https://www.instagram.com/mrsouthafrica/

INFLUENCERZY Z BLISKIEGO WSCHODU (The Suede Guerillas):
NAMDI: producent
https://www.instagram.com/carefreeblackmale/
CONNOR RYCROFT: fotograf, skateboardzista
https://www.instagram.com/connorrycroft/
FATMA AL BAKRY: fotograf, stylistka
https://www.instagram.com/novemberus/
PRAVANE BARRET: blogerka, miłośniczka muzyki
https://www.instagram.com/parvbar/


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »