SKUTECZNY SYSTEM REKLAMACYJNY PGF


2016-06-09
Polska Grupa Farmaceutyczna uruchomiła nowoczesny system obsługi reklamacji i zwrotów. Dzięki unikatowemu rozwiązaniu informatycznemu złożenie reklamacji zajmuje teraz jedynie chwilę.

Platforma pharmbook.pl jest narzędziem przeznaczonym dla farmaceutów i właścicieli aptek. Portal oferuje szereg funkcjonalności pozwalających sprawnie zarządzać zakupami
i administrowaniem w aptece. Z jednej strony daje aptekarzom możliwość przeglądania ofert promocyjnych, oferuje
przestrzeń do wymiany informacji, doświadczeń i opinii, z drugiej zaś pozwala składać zamówienia oraz zarządzać  dokumentami, finansami i płatnościami.

Przeczytaj również:

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów PGF usprawnił system obsługi reklamacji i zwrotów poprzez wprowadzenie nowej funkcji na portalu pharmbook.pl. Teraz, dzięki automatyzacji i zintegrowaniu z systemem transakcyjnym mechanizm obsługi procesów zwrotu pozwala na znaczne przyśpieszenie i ułatwienie procedury reklamacyjnej.

Obsługa zwrotów i reklamacji za pośrednictwem pharmbook.pl została aktywowana kilka miesięcy temu i spotkała się już z dużym uznaniem aptekarzy. Z tego względu od 1 maja br. proces reklamacji jest realizowany wyłącznie w tej formie.

Wykorzystanie platformy pharmbook.pl pozwala na efektywną i bardziej zautomatyzowaną obsługę reklamacji. Wygodna wyszukiwarka ułatwia odnalezienie przedmiotu reklamacji poprzez: nazwę preparatu, numer serii, datę ważności, kod kreskowy, czy numer faktury,
a następnie podpowiada, jakie dane należy uwzględnić w protokole reklamacji, likwidując tym samym możliwość błędnego wypełnienia.

Reklamację lub zwrot można utworzyć zarówno w odniesieniu do całej faktury, jak
i dowolnie wybranych pozycji. Na portalu dostępny jest stały podgląd faktur wystawionych przez PGF; możliwe jest także złożenie reklamacji dotyczącej towarów zakupionych w ramach dystrybucji bezpośredniej (Astra Zeneca, GlaxoSmithKline). Dokumentacja jest archiwizowana w wersji elektronicznej i dostępna on-line bez ograniczeń czasowych.

Łatwość prowadzenia działań posprzedażowych, a także pełna informacja o stanie zgłoszenia, przekłada się na skrócenie czasu realizacji reklamacji zaledwie do 24 godzin oraz na budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami. Zespół pharmbook.pl w dalszym ciągu pracuje nad wprowadzaniem nowych rozwiązań, które ułatwią pracę aptekarzom.

Portal pharmbook.pl gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo obsługi, dzięki czemu zdobywa zaufanie aptekarzy. Już blisko 10 tysięcy farmaceutów korzysta z tej platformy każdego dnia.

 

 

 

PGF

Polska Grupa Farmaceutyczna to nowoczesna, profesjonalnie zarządzana firma, zajmującą się dystrybucją leków oraz świadczeniem usług dla aptekarzy i producentów farmaceutycznych. Firma działa od 1990 roku, zarządza działalnością spółek regionalnych i posiada około 20-procentowy udział w krajowym rynku dystrybucji farmaceutyków. PGF oferuje najwyższą jakość, nieustannie wdraża innowacyjne rozwiązania, jest wiarygodnym i niezawodnym partnerem biznesowym. Długofalowa strategia rozwoju jest oparta na dostosowaniu oferty do oczekiwań partnerów, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Podstawą logistyki PGF jest 13 centralnie zarządzanych magazynów, w których znajduje się aż
29 tys. pozycji dostępnych na polskim rynku leków i produktów medycznych.

Nadesłał:

Dynamics PR
http://www.dynamicspr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl