Rozrywka i wypoczynek » Święta

Święta w Bonarce są bim bam bom

Święta w Bonarce są bim bam bom
Zobacz więcej zdjęć »
Najnowsza kreacja reklamowa krakowskiej Bonarki czerpie inspirację ze środowiska legendarnej Piwnicy pod Baranami i postaci Piotra Skrzyneckiego. Graficzną manifestacją tego jest sesyjna kreacja Małgorzaty Kożuchowskiej, ambasadorki marki, która naśladuje oryginalny styl charyzmatycznego artysty.

Wskazują na to mocno rozpoznawalne atrybuty: czarny kapelusz z piórkiem oraz dzwoneczek, który również kojarzy się wszystkim ze świętami. Odświętna i „na czasie" jest też kolorystyka kreacji -
w sensie dosłownym i w rozumieniu przekazu reklamowego dominuje czerwień.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Warstwie wizualnej towarzyszy dźwiękonaśladowcze hasło „Bim bam bom". Zaczerpnięte wprost z popularnych piosenek, przywodzi na myśl dźwięki dzwonów i stwarza autorom kreacji pole do popisu również w kanałach reklamowych wykorzystujących przekaz audiowizualny. Przykładem może tu być radiowy dżingiel lub spot, który aktualnie jest wyświetlany na profilu centrum na Facebooku.

„Bim bam bom" to jednocześnie nawiązanie do grudniowego szaleństwa zakupowego. „Już czas, już biją dzwony. Nie bimbaj sobie i nie czekaj na ostatnią chwilę z zakupem świątecznych podarków" - zdaje się mówić reklama.

BONARKA CITY CENTER

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz Kino Cinema City, jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny. Obiekt został wybudowany przez TriGranit Corporation, który obecnie jest jego zarządcą.

NEPI ROCKCASTLE PLC

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii. Jej wykwalifikowany i doświadczony zespół aktywnie zarządza portfelem wysoko ocenianych nieruchomości komercyjnych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »