Technologie » Komputery

Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi

Firma Gartner Inc. wymieniła firmę Oracle wśród liderów w swoim najnowszym raporcie „Magic Quadrant for Web Content Management” (Magiczny kwadrant rozwiązań do zarządzania treściami internetowymi).

Raporty Magic Quadrant firmy Gartner określają pozycje producentów w określonych polach, oceniając kompletność ich wizji oraz zdolność jej realizacji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W opinii firmy Gartner „Rynek rozwiązań do zarządzania treściami internetowymi (Web Content Management ― WCM) odgrywa coraz większą rolę w zwiększaniu wydajności przedsiębiorstw. Stał się centralnym punktem koordynacji inicjatyw podejmowanych dla zwiększania obecności firm w Internecie. Działania takie stały się ostatnio bardzo zaawansowane i coraz bardziej istotne w korporacyjnych strategiach biznesowych. Z tych powodów, rozwiązania WCM stają się kluczowe dla organizacji pragnących z powodzeniem zrealizować strategię „optymalizacji kanału internetowego” (OCO - online channel optimization), która zawiera takie aspekty, jak zwiększanie satysfakcji klientów, e-handel, marketing w sieci i wielokanałowy, a także konsolidowanie zasobów internetowych.

Firma Gartner stwierdziła też, że „Liderzy rynku powinni stymulować jego transformację. Liderzy mają najwyższą ocenę łączną za kompletność wizji i zdolność jej realizacji. Firmy te radzą sobie znakomicie i są przygotowane na przyszłe wyzwania dzięki jasno sformułowanej wizji. Mają solidnych partnerów handlowych, prowadzą działalność w wielu regionach, osiągają jednolity poziom rentowności oraz zapewniają obsługę szerokiej gamy platform i wysoki poziom obsługi klientów. Ponadto zajmują dominującą pozycję na jednym lub wielu rynkach technologicznych lub branżowych. Liderzy mają świadomość, że ich rozwiązania funkcjonują w określonym ekosystemie, do którego muszą się dostosować. Liderzy mogą prezentować wdrożenia w przedsiębiorstwach, oferować integrację z innymi aplikacjami biznesowymi i repozytoriami treści oraz koncentrować się na procesach (podejście branżowe) lub na rozwiązaniach (podejście ogólne)”.

 

Pakiet Oracle WebCenter pozwala przedsiębiorstwom wykorzystywać kanał obsługi przez Internet do zapewniania atrakcyjnej i skutecznej obsługi klientów. Rozwiązanie to pozwala użytkownikom instytucjonalnym udostępniać duże i dynamiczne serwisy internetowe i zarządzać nimi. Serwisy te są wyposażone w mechanizmy do optymalizacji treści i adresowania ich do określonych odbiorców, publikowania treści generowanych przez użytkowników, personalizacji treści kierowanych do użytkowników, a także do zintegrowanego zarządzania i do obsługi Internetu mobilnego.

 

Pakiet Oracle WebCenter, wchodzący w skład platformy Oracle Fusion Middleware 11g, to rozwiązanie zwiększające zaangażowanie użytkowników, umożliwiające tzw. przedsiębiorczość społeczną (social business). Produkt ten stanowi kompletną, otwartą i zintegrowaną ofertę łączącą w ramach jednego pakietu oprogramowanie portalu, oprogramowanie do zarządzania obsługą klientów przez Internet oraz technologię do zarządzania treściami i sieciami społecznościowymi. 

 

Źródło: Gartner, Inc., “Magic Quadrant Web Content Management,” by Mick MacComascaigh, Mark R. Gilbert, Gavin Tay, Jim Murphy, 6 września, 2012

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »