Zdrowie » Uroda

Dove Men+Care Produktem Roku 2012!

Dove Men+Care Produktem Roku 2012!
Zobacz więcej zdjęć »
Kosmetyki Dove Men+Care zostały uznane przez konsumentów Produktem Roku 2012 w kategorii kosmetyki dla mężczyzn. Dodatkowo marka została wyróżniona przez Media&Marketing Polska za innowacyjną w naszym kraju kampanię skierowaną do mężczyzn po 35-tym roku życia.

Podstawą przyznania wyróżnienia są wyniki badania opinii przeprowadzonego wśród polskich konsumentów. Spośród ponad 100 produktów wybierają oni te, które uważają za najbardziej atrakcyjne i z użytkowania których są najbardziej usatysfakcjonowani. Producenci artykułów uznanych za najlepsze w swojej kategorii otrzymują prawo do posługiwania się emblematem Produkt Roku Wybór Konsumentów w komunikacji marketingowej przez okres 12 miesięcy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nagroda przyznawana jest w Polsce już od siedmiu lat, a zwycięstwo w danej kategorii stanowi niemal pewną gwarancję sukcesu rynkowego.

Logo Dove Men+Care sygnowane są produkty z dwóch kategorii: antyperspiranty i żele pod prysznic. Skierowane do świadomej i wymagającej grupy docelowej, stworzone z myślą o wyjątkowych potrzebach męskiej skóry kosmetyki Dove Men+Care trafiły na sklepowe półki pod koniec lutego 2011 roku.

Wyróżnienia przyznawane bezpośrednio przez konsumentów są szczególnie istotne dla każdej marki, a jeszcze większego znaczenia nabierają one  w przypadku nowych brandów, które dopiero walczą o swoją pozycję rynkową. – mówi Tomasz Tracz - Junior Brand Manager w Unilever. – W 2012 roku wciąż będziemy aktywnie walczyć o nowych użytkowników i ich satysfakcję. Z przyjemnością skorzystamy z możliwości posługiwania się znakiem Produkt Roku 2012 w kategorii kosmetyków męskichdodaje.

Dove Men+Care oferuje konsumentom coś więcej niż tylko podstawowe dla kategorii benefity – dzięki unikalnej formule nawilżającej, kosmetyki pomagają chronić skórę przed podrażnieniami. Dzięki temu od samego początku zyskały uznanie konsumentów, którym cieszą się do dziś.

Więcej na www.facebook.com/meskiswiat oraz www.dovemencare.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

walk&talk

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »