Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko

Drugie śniadanko ważniejsze niż pierwsze?

Drugie śniadanko ważniejsze niż pierwsze?
Zobacz więcej zdjęć »
Czy wiesz, że drugie śniadanie jest równie ważne jak pierwsze? Dlaczego? Ponieważ drugie śniadanie pozwala na regenerowanie sił i dodaje energii podczas dnia. Pamiętaj aby prócz kanapek i owocu zapakować koniecznie coś do picia. Na przykład „Łabusia”!

Drugie śniadanie to bardzo ważny posiłek zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci, którego absolutnie nie można pomijać. Drugie śniadanie najlepiej szykować w domu. Pamiętaj, że słodka bułka czy baton nie mogą równać się z pełnowartościowymi kanapkami, które sama przygotowujesz. Jeżeli zdarza ci się zamiast drugiego śniadania dawać dzieciom pieniądze na zakupy w szkolnym sklepiku - zaprzestań tego! Przecież wiesz, że dzieci wybiorą chipsy lub słodycze. 

Drugie śniadanie powinno składać się z kanapki, owocu oraz napoju, który pozwoli na uzupełnienie płynów podczas dnia.  Do kanapek wybieraj pieczywo ciemne, możesz przekładać je serem żółtym i wędliną z dodatkiem warzyw albo przygotowywać pasty kanapkowe z ryb lub jaj. Takie kanapki dostarczają do organizmu energetycznych węglowodanów, wapnia, żelaza czy niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Z owoców warto wybrać te twardsze, ponieważ nie rozgniotą się w tornistrze czy w torebce. Z napojów najlepsza będzie woda i soki -one mogą dostarczyć dodatkowych witamin. Bez względu na to, czy szykujesz drugie śniadanie dla siebie czy dla swojego dziecka warto wybrać soki w niewielkich, poręcznych opakowaniach, najlepiej z nakrętką. Takie właśnie są soki Łabuś. Po pierwsze - niewielkie 330 mililitrowe zakręcane butelki zmieszczą się wszędzie, a po drugie soki w nich zawarte wniosą do posiłku moc witamin z naturalnych składników. Niezawierające konserwantów Łabusie powstają z przetartych owoców i warzyw, kryją w sobie witaminy i składniki mineralne oraz wzbogacone są witaminą C. Do wyboru mamy cztery smaki, wszystkie opierają się na marchwi i jabłku z dodatkiem maliny, truskawki, brzoskwini lub banana. Każdy jeden jest źródłem błonnika pokarmowego oraz witamin A i C i co ważne, jedna szklanka Łabusia pokrywa dzienne zapotrzebowanie człowieka na te witaminy.

Pamiętaj o drugim śniadaniu i o tym, ze nie wystarczy go tylko przygotować … należy je jeszcze zjeść a nie wyrzucać lub oddawać kolegom z pracy!!! Zdrowe kanapki i pyszny, pełen witamin Łabuś to idealny zestaw śniadaniowy, którego z pewnością ani ty, ani twoje dzieci nie będą przynosiły z powrotem do domu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kamila Nowakowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »