Firma » Reklama

Konkurs konsumencki marek 4MOVE i BLACK

Konkurs konsumencki marek 4MOVE i BLACK
Zobacz więcej zdjęć »
Aby mieć siłę na sportowe – i inne! – aktywności tego lata, potrzebna jest energia, czyli BLACK. Z kolei po wysiłku niezbędna jest regeneracja i nawodnienie, czyli 4MOVE.

Obie marki wzajemnie się uzupełniają, dlatego postanowiły razem zorganizować konkurs dla klientów ogólnopolskiej sieci drogerii Rossmann.

W konkursie, który rusza już 6 sierpnia br. wystarczy opisać swoje pełne wrażeń wakacyjne wycieczki, podróże czy przygody, koniecznie z BLACK Energy i 4MOVE, by grać o super nagrody, w tym nagrodę główną - markową chłodziarko-zamrażarkę po brzegi wypełnioną napojami 4MOVE w ulubionej wersji smakowej.

Nagrodami dodatkowymi są markowe gadżety sygnowane podpisem Mike`a Tysona, twarzy marki BLACK oraz napoje energetyczne BLACK.

Konkurs trwać będzie do końca sierpnia br. we wszystkich drogeriach sieci Rossmann na terenie całego kraju.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Komentarze (1)

  • avatar
    Halema 2012-08-24 11:03:36

    Kiedyś to każdy by chciał coś od Tysona z autografem. Ale teraz to... cóż, raczej nie z takiej chałtury...


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »