Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Mercure Kraków Stare Miasto zaskakuje pomysłem na wspólne odkrywanie tego co lokalne, ale i… nieznan
W ramach 50 urodzin marki Mercure, zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto zaprasza gości do wspólnego odkrywania i doświadczania bogactw regionu. W związku z tym hotel przygotował wyjątkowe wydarzenie połączone z celebrowaniem tej okazji w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach programu marki Mercure – Discover Local, goście Mercure Kraków Stare Miasto mają wyjątkową okazję spróbować regionalnych dań oraz napoi, odkrywać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także poznawać miasto od jego prawdziwej, tętniącej życiem strony. Aby było to możliwe, hotel kultywuje relacje z lokalnymi partnerami i dostawcami.
Aspiracją Mercure Kraków Stare Miasto jest pokazanie, jak marka Mercure inspirowana jest lokalną tradycją i kulturą. Chcemy, aby nasz hotel uczestniczył w budowaniu świadomości gości na temat miasta, które odwiedzają. Zależy nam, aby kreować kompletne doświadczenia pobytu, dzięki którym nasi goście mogą spędzić czas we wnętrzach inspirowanych regionem, rozsmakować się w autentycznej kuchni, a także celebrować lokalne obyczaje. Chcemy opowiadać i ukazywać nasze powiązania z miejscem, w którym jesteśmy. Wszystko po to, aby angażować gości do pełniejszego odkrywania tego, co najlepsze w Krakowie i doświadczenia szeregu, powiązanych ze sobą emocji osadzonych w lokalności – podkreśla Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.
Nie przypadkowo, na miejsce spotkania z partnerami biznesowymi hotelu wybrano wyjątkowe, ikoniczne miejsce na mapie Krakowa – Teatr im. Juliusza Słowackiego. Ten eklektyczny budynek, zaliczany do najcenniejszych zabytków architektury teatralnej w Europie, położony jest zaledwie 5 minut spacerem od Mercure Kraków Stare Miasto. Działający nieprzerwanie od 1893 roku teatr mieści jedną z najsłynniejszych oraz najbardziej zasłużonych polskich scen teatralnych.
Artystyczną ofertą i głośnymi spektaklami wzbogacamy turystykę kulturalną Krakowa. Nasz Teatr jest przestrzenią kreowania sztuki, a także miejscem przyjaznym dla biznesu. Cieszymy się zatem, że nasz partner z sąsiedztwa – Hotel Mercure Kraków Stare Miasto docenia unikatowość naszego Teatru - jego prestiż i możliwości aranżacyjne – dodaje Edyta Sotowska-Śmiłek, Zastępca Dyrektora Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.
Prywatne wydarzenie pod hasłem „money can’t buy experience” przeniosło zaproszonych gości do tajemnego świata teatru. Wspólnie z aktorką Agnieszką Judycką odkryto niedostępne na co dzień dla widzów przestrzenie – kulisy, sznurownię i garderobę Ludwika Solskiego, by znaleźć się po chwili na deskach Dużej Sceny i podziwiać z bliska zjawiskową Kurtynę Siemiradzkiego. W westybulu wysłuchano również wielu anegdot z życia teatru, a nawet kilku mrocznych historii. Dowiedziano się także, dlaczego aktorzy nie zostają w budynku teatru po północy… Zaproszeni goście wcielili się również w rolę widzów podczas dedykowanej hotelowi części artystycznej.
Szef Kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto – Maciej Pluta wraz z zespołem zaskoczył przybyłych gości specjalnie przygotowaną selekcją menu cocktailowego, które dla spójności doświadczeń zainspirowane zostało galicyjską kuchnią dworską. Na stołach nie zabrakło lokalnych ryb i raków, a także mięsiw takich jak jeleń czy królik. Odtwarzając autentyczne smaki sprzed lat charakterystyczne dla tego miejsca, nie zapomniano zarazem o współczesnych oczekiwaniach gości, stąd też menu przygotowane na to wydarzenie obfitowało także w propozycje wegetariańskie oraz wegańskie.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)