Technologie » Internet

Ruszył pierwszy polski magazyn internetowy o urban culture

Ruszył pierwszy polski magazyn internetowy o urban culture
Zobacz więcej zdjęć »
Magazyn Maggnes, to nowe medium adresowane przede wszystkim do młodego odbiorcy, kosmopolity, którego życie kręci się wokół szerokiej tematyki miejskiej.

Współzałożycielem periodyku jest Paweł Kozłowski - Swanski, malarz, grafik, ilustrator, autor animacji i teledysków, twórca marki streetwearowej Turbokolor.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Siłą magazynu, który od marca można zobaczyć w sieci, jest jego redakcja, złożona z prawdziwych entuzjastów i twórców kultury miejskiej. Maggnes to rzetelne źródło informacji, precyzyjnie trafiające w gust młodych funów sneakerów, deskorolki i street artu, którym nie wystarczają dostępne na rynku media.

Od przyszłego roku magazyn będzie ukazywał się dwa razy w roku w wersji drukowanej, w formie bogato ilustrowanego albumu, prezentującego najważniejsze wydarzenia i charaktery, które ukazały się na stronie internetowej wydawnictwa. Do współpracy przy tworzeniu albumu i specjalnych wydarzeń (tj. wystawy, live painting) organizowanych przez Maggnes, będą zapraszani artyści z Polski i z całego świata.

- Wizualnie, werbalnie, a nawet niewerbalnie jesteśmy związani z ubran culture. Maggnes redagujemy wykorzystując osobiste doświadczenie, kontakty ze światem street artu i streetwearu, które udało się nam zgromadzić dzięki zaangażowaniu w działania o międzynarodowym wymiarze - mówi Jakub Detko, redaktor prowadzący Magazyn Maggnes.

Maggnes jest medium subiektywnym, zachęcającym do interakcji, adresownym do tych, których miasto inspiruje w różnych dziedzinach: sztuce, modzie, stylu życia i nie zawsze spokojnych poglądach. Magazyn ma już pierwszego reklamodawcę - we współpracy z firmą Nike organizuje konkurs dla pierwszych czytelników strony.

- Rzetelność Maggnesu będziemy wyrażać w spójności, naszych poglądach, stylu, treści, a nawet w reklamach czy logo prezentowanych na portalu. Chociaż wiemy, że wielu będzie musiało gruntownie zmienić swoje myślenie o estetyce, nie możemy podążać za działaniami, z którymi nie utożsamiamy się ani my, ani nasi odbiorcy. Na całym świecie wydawcy zaczynają coraz bardziej dbać o wysoką kulturę wizualną, szanując percepcję odbiorcy. My w Polsce jako pierwsi stawiamy taki krok i myślę, że z korzyścią dla wszystkich - mówi pomysłodawca Magazynu Maggnes i jego artdirector, Paweł Kozłowski.

Paweł Kozłowski (Swanski) założyciel jednoosobowego studia graficznego Swanarts a teraz Studia Visla, magazynu Maggnes, streetwearowej firmy/marki TURBOKOLOR, rozwijającej działania na różnych polach urban culture. Twórca animacji do MTV czy Vh1... Ilustracje Swanskiego znalazły się „Lodown", „Blond", „Belio", „DosDedos", „Laifstajl", „Exklusive".

Na koncie ma dwie indywidualne wystawy w Polsce, udział w RedBullBoxGallery w Laboratorium Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, w "Laktacjach" Galerie Nabrezi w Pradze, w wystawie zbiorowej Art of football w Mediolanie i Bazylei podczas Art Basel.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »