Motoryzacja » Samochody
Technologie w służbie postępu
Zobacz więcej zdjęć » |
W zależności od kraju, jest oferowany w wyposażeniu standardowym Citroëna C4 Picasso i Citroëna C5, bez dodatkowych kosztów. Samochody wyposażone w klasyczny system antypoślizgowy (ASR) umożliwiają regulację poślizgu kół pędnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jednak w ekstremalnych warunkach eksploatacji ten system może utrudniać poruszanie się. Aby wyeliminować tę niedogodność technologia Snow Motion zapewnia nowatorski układ sterowania systemem antypoślizgowym, umożliwiając zarówno początkującym jak i doświadczonym kierowcom ruszanie i skuteczną jazdę po oblodzonych lub zaśnieżonych drogach.
Grip Control będzie dostępny od drugiego półrocza 2009 roku, w zależności od kraju, w modelu Berlingo przeznaczonym do podróżowania po bezdrożach. System zostanie z pewnością doceniony przez użytkowników poszukujących pojazdu o zwiększonych parametrach „off-road", dzięki znacznie bardziej skutecznemu układowi jezdnemu w porównaniu z tradycyjnymi modelami, niezależnie od warunków terenowych. System ma na celu optymalizację parametrów jezdnych dwóch przednich kół, dzięki udoskonalonemu, sterowanemu elektronicznie układowi antypoślizgowemu i ESP.
Aby rekreacyjny van mógł poruszać się swobodnie niezależnie od sytuacji, kierowca ma do dyspozycji pięć trybów pracy napędu ustawianych za pomocą przełącznika umieszczonego na centralnej konsoli (tryb Standard, tryb zaśnieżona nawierzchnia, tryb terenowy, tryb droga piaszczysta i tryb ESP Off).
Komentarze (0)