Motoryzacja » Moto Serwis
Premio – zadbaj przed zimą o swoje ukochane auto
Zobacz więcej zdjęć » |
Głównym przesłaniem jest dobrze już znane kierowcom hasło: „Kochasz swoje auto? My również". Motywem graficznym jest tym razem uśmiechnięta kobieta, która robi na drutach szalik dla swojego ukochanego auta. Pojawia się także element humorystyczny w postaci kabrioletu. Kobieta robi wszystko, aby jej wymarzone auto było jak najlepiej przygotowane do zbliżającej się zimy. Kampania jest spójna z międzynarodową komunikacją przyjętą dla sieci Premio na sezon zimowy 2011/2012, a potrwa do 30 listopada br.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Premio konsekwentnie kontynuuje wątek więzi emocjonalnej, łączącej kierowcę ze swoim samochodem. Kobieta chroni swoje auto przed atakiem zimy używając do tego szalika. Całość podana jest w lekki sposób, trochę z przymrużeniem oka. Komunikacja nawiązuje również do promocji wspierającej sprzedaż tegorocznej nowości - opony zimowej Goodyear UltraGrip 8. Do każdego zakupionego kompletu tych opon klient otrzyma w prezencie ciepły koc.
W tegorocznym sezonie zimowym wzmacnianiu wizerunku marki Premio będą służyć aktywności w ogólnopolskich mediach: radiu i Internecie. Reklamę radiową (20-sekundowy spot) będzie można usłyszeć m.in. w:
RMF FM,
Radiu ZET,
Programie III Polskiego Radia oraz
kilkudziesięciu rozgłośniach lokalnych.
Dodatkowo reklama będzie wspierana kampanią billboardową w największych polskich miastach.
„Mając na uwadze, że klienci - zarówno serwisy, jak i kierowcy - są coraz bardziej wymagający i coraz częściej poszukują informacji o ofercie Premio w Internecie, podejmujemy nowoczesne inicjatywy marketingowe. Chcemy być jak najbliżej ich, dlatego Premio jest obecne m.in. na Facebooku (www.facebook.pl/PremioSerwis), a strona www.premio.pl to kopalnia wiedzy o produktach i usługach oferowanych przez nasza sieć"- mówi Piotr Czyżyk, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska. „Jesienno-zimowa aura zbliża się wielkimi krokami, więc zachęcamy klientów, aby nie czekali do ostatniej chwili z przygotowaniem swojego pojazdu na trudne warunki na drodze. Jesteśmy przekonani, że kolejna odsłona kampanii „Kochasz swoje auto? My również!" pomoże kierowcom w wyborze serwisu, któremu mogą zaufać jeśli chodzi o serwis ich kochanego pojazdu" - dodaje
P. Czyżyk.
Za stronę wizualną materiałów promocyjnych, przygotowanie reklamy radiowej, jak i zakup mediów odpowiadała firma Upgrade Marketing
Ubiegłoroczna zimowa kampania „Kochasz swoje auto? My również!" została nagrodzona w XX edycji Idea Awards. Premio prowadzi również działania informacyjno-marketingowe m.in. na Facebooku, tak więc dociera do klientów za pośrednictwem różnorodnych, nowoczesnych kanałów komunikacji.
Premio to obecnie sieć 106 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 70 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)