Gospodarka » Żywność

1 milion szkolnych posiłków od Knorr

1 milion szkolnych posiłków od Knorr
Zobacz więcej zdjęć »
Światowy Dzień Żywności, obchodzony 16 października, przypomina, że sposób odżywiania co czwartej osoby na świecie nie uwzględnia odpowiedniej ilości witamin i składników mineralnych potrzebnych, by prowadzić zdrowy tryb życia.

Dlatego marka Knorr w tym dniu prowadzi akcję #ShareAMeal, dzięki której przekaże fundusze na 1 milion posiłków dla dzieci w szkołach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Celem akcji #ShareAMeal jest wzrost świadomości społecznej dotyczącej problemu nierównomiernej dystrybucji żywności na świecie oraz zwrócenie uwagi, jak ważna dla prawidłowego rozwoju i funkcjonowania organizmu jest wartość odżywcza spożywanych posiłków.

Jednocześnie akcja #ShareAMeal przekłada się na realną pomoc. Marka Knorr, współpracując trzeci rok z rzędu ze Światowym Programem Żywnościowym ONZ (World Food Programme), największą organizacją humanitarną walczącą z problemem głodu, przekaże dla jej partnerów na całym świecie równowartość 1 miliona posiłków. W Polsce fundusze zostaną przekazane Federacji Polskich Banków Żywności.

„Światowy Dzień Żywności stanowi doskonałą okazję, by podkreślić, jak ważna jest odpowiednia wartość odżywcza spożywanych posiłków. Pomoc ze strony takich partnerów jak Knorr jest niezbędna, by szerzyć wiedzę na ten temat. Milion posiłków to realna, znacząca pomoc, która trafi do prawdziwie potrzebujących", mówi Jay Aldous, przedstawiciel Światowego Programu Żywnościowego ONZ.

Ponadto każdy może dokonać wpłaty na rzecz potrzebujących na https://www.hashtagpay.co.uk/Knorr/worldfoodday oraz na wfp.org/shareameal.

__________________________________________________________________________

O współpracy Unilever ze Światowym Programem Żywnościowym ONZ

Unilever wraz ze Światowym Programem Żywnościowym ONZ współpracują od 2007 roku, dostarczając szkolne posiłki w krajach rozwijających się. W tym czasie Unilever przekazał ponad 30 milionów dolarów na wsparcie Światowego Programu Żywnościowego. Ponadto, od 2014 roku Knorr, największa marka z portfolio Unilever, w związku ze Światowym Dniem Żywności funduje 1 milion pełnowartościowych posiłków dla dzieci w szkołach.

______________________________________________________________________



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna1

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »