Firma » Biznes
15-procentowy wzrost przychodów sieci ECCO Network.
Podczas zakończonego właśnie spotkania ECCO Network w Madrycie przedstawiono prognozy sieci dotyczące 2008 r. Szacowany wzrost przychodów całej sieci to aż 15%. Największy wzrost przychodów osiągną Marco De Comunicacion z Hiszpanii, Bex Communicatie z Holandii, Wellcom z Francji oraz On Board PR z Polski.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
ECCO International Communication Network (www.ecco-network.com) to międzynarodowa sieć firm PR zorientowana na realizację działań komunikacyjnych w wymiarze globalnym. Według rankingu tygodnika branżowego „PR Week” ECCO Network to czwarta pod względem wielkości sieć firm public relations w Europie. Swoją filozofię ECCO Network określa jako tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji oparte na gruntownym zrozumieniu lokalnych rynków. Sieć ECCO Network powstała w 1989 roku. Jej główną siedzibą jest Londyn. Obejmując swoim działaniem Europę, Amerykę, Azję i Afrykę, sieć ECCO jest reprezentowana przez kilkadziesiąt renomowanych firm z wielu krajów, m.in. Austrii, Belgii, Bułgarii, Chin, Danii, Japonii, Egiptu, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Węgier, Włoch, Norwegii, Portugalii, RPA, Singapuru, Szwecji, Szwajcarii, Syrii, Wielkiej Brytanii, USA. Wśród międzynarodowych Klientów ECCO są m.in.: Cartoon Network, Coca Cola, Deutche Telekom, IBM, Marconi, Nokia, Regus, Samsung, Sony Computer Entertainment, Toshiba, Visa International, Xerox.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)