Gospodarka » Żywność

7 Days Double i 7 Days Bake Rolls podwójnie docenione!

7 Days Double i 7 Days Bake Rolls podwójnie docenione!
Zobacz więcej zdjęć »
Croissanty z podwójnym nadzieniem 7 Days Double oraz pełnoziarniste krążki chlebowe 7 Days Bake Rolls zostały nagrodzone w plebiscycie „Perły Rynku FMCG 2012” organizowanym przez magazyn „Wiadomości Handlowe”.

Produkty otrzymały również wyróżnienia w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” miesięcznika „Hurt & Detal”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

W szóstej edycji plebiscytu „Perły Rynku FMCG” właściciele i pracownicy sklepów mogli głosować na nowości rynkowe w 54 kategoriach. Rogale 7 Days Double zostały nagrodzone jako „Spożywcze produkty strefy kasy”, natomiast 7 Days Bake Rolls pokonały konkurentów w kategorii „Przekąski słone”. Kwestionariusz konkursowy został dołączony do marcowego wydania magazynu „Wiadomości Handlowe”. Ostateczne wyniki są efektem ponad 650 poprawnie wypełnionych ankiet. Zostały opracowane przez instytut GfK Polonia.

 

W organizowanym przez miesięcznik „Hurt & Detal” konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” rogale 7 Days Double otrzymały wyróżnienie w kategorii „Słodycze impulsowe”, natomiast Bake Rolls zostały docenione jako „Przekąski słone”. Do rywalizacji w drugiej edycji konkursu stanęło ponad 350 produktów w 55 kategoriach. Przyznano w sumie 61 statuetek i 110 wyróżnień. Próbę badawczą stanowiło 651 prawidłowo wypełnionych kwestionariuszy. Konkurs przebiegał pod nadzorem instytutu TNS Polska i Patronatem Honorowym Ministerstwa Gospodarki.

 

Jesteśmy bardzo dumni z tego, że nasze produkty spotykają się z uznaniem detalistów. To dzięki Państwa pracy udaje nam się każdego dnia docierać do konsumentów. Dołożymy wszelkich starań, aby udowodnić, że jest to wysiłek, który się opłaca – mówi Alina Baniecka, Dyrektor Marketingu Chipita Poland.

 

 

Więcej informacji o firmie i produktach na www.chipita.pl oraz www.7days.pl

 

Chipita Poland działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię
w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach

i hipermarketach w całej Polsce.

 

Kontakt dla mediów:

 

Anna Koper

Agencja 21

ul. Brukselska 44a lok. 4

03-973 Warszawa

tel. +48 22 511 13 85

fax. +48 22 511 13 87

e-mail: anna.koper@agencja21.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »