Technologie » Telekomunikacja

AASTRA przedstawia telefon klasy wyższej z ekranem dotykowym

AASTRA przedstawia telefon klasy wyższej z ekranem dotykowym
Zobacz więcej zdjęć »
Najlepszy w swojej klasie telefon Aastra 6739i z kolorowym ekranem dotykowym i dźwiękiem wysokiej jakości

Firma Aastra, lider rynku komunikacji korporacyjnej, wyznaczyła nowy standard telefonu IP klasy wyższej, wprowadzając do sprzedaży Aastra 6739i, najbardziej zaawansowany telefon biurkowy w swojej historii. W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym kadra kierownicza oczekuje dostępu do technologii komunikacyjnych najwyższej jakości, które ułatwiają osobistą komunikację i pracę zespołową.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Aastra 6739i to niezwykle funkcjonalny biznesowy telefon biurkowy z ekranem dotykowym, który oferuje komunikację korporacyjną dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak Bluetooth i podwójne złącze Gigabit Ethernet.  Aastra 6739i zapewnia wyjątkowy komfort pracy dzięki dużemu kolorowemu ekranowi dotykowemu połączonemu z intuicyjnym interfejsem i menu nawigacji. Aby umożliwić niedoścignioną wyrazistość głosu, Aastra 6739i wykorzystuje technologię dźwiękową Aastra Hi-Q™ w kombinacji z szerokopasmową słuchawką i głośnikiem. 

Model 6739i potwierdzający nacisk, jaki firma Aastra kładzie na zgodność operacyjną,  stanowi część serii biurkowych telefonów SIP Aastra 67xi. Zaprojektowano je tak, aby łatwo integrowały się z systemami IP firmy Aastra oraz z czołowymi menedżerami połączeń IP zgodnymi ze standardem SIP. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, telefony z tej serii stanowią atrakcyjną propozycję zarówno dla małych i średnich firm jak również dla klientów korporacyjnych. 

„Wymagania w zakresie komunikacji biznesowej nieustannie rosną, a kadra kierownicza domaga się najwyższej funkcjonalności i użyteczności bez dużych nakładów początkowych. Aastra 6739i oferuje dźwięk wysokiej jakości oraz pełną gamę funkcji wymagającym klientom, którzy potrzebują najlepszej technologii za konkurencyjną cenę”, powiedział Simon Beebe, wiceprezes ds. zarządzania produktami odpowiedzialny za telefony SIP w firmie Aastra.       

Telefon Aastra 6739i oferuje:

  • duży, 5,7-calowy, kolorowy ekran dotykowy o pełnej rozdzielczości VGA (640x480),
  • intuicyjny graficzny interfejs użytkownika i menu nawigacyjne
  • zintegrowane porty Gigabit Ethernet
  • obsługę zestawów słuchawkowych Bluetooth
  • port USB i obsługę modułów rozszerzających
  • technologię dźwiękową Aastra Hi-Q™
  • nową konstrukcję sprzętową, która zapewnia udoskonalony dźwięk szerokopasmowy (słuchawka, zestaw słuchawkowy i głośnik)
  • dodatkowe opcje podłączania zestawu słuchawkowego: modularna wtyczka RJ, wbudowany port EHS/DHSG
  • odbieranie połączeń z nawet dziewięciu linii z obsługą wielu pośredników
  • do 55 programowalnych klawiszy programowych
  •  obsługę języka XML na użytek aplikacji zwiększających wydajność pracy

Można już składać wstępne zamówienia na telefon Aastra 6739i. Aby uzyskać więcej informacji o nowym produkcie, prosimy o kontakt z  Tomaszem Łodzińskim, Dyrektorem ds. Sprzedaży Aastra Technologies w Polsce. 

O Aastra Polska 

Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach. Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę. Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie http://www.aastra.com  

Kontakt w Polsce:

Tomasz Łodziński Dyrektor ds. Sprzedaży

Aastra Technologies Warsaw Financial Centre

Ul. Emilii Plater 53, 10 piętro 00-113 Warszawa

tomasz.lodzinski@aastra.com Tel. +48 22 528 66 74  

Kontakt dla prasy:

Monday PR

Magdalena Skarżyńska Tel. +48 22 48 78 421

magdalena.skarzynska@mondaypr.pl  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »