Firma » Biznes
Action S.A. po raz trzeci „Dystrybutorem Roku” według Mobility Trends 2014
Statuetkę „Złotego Bella” przyznano spółce m.in. za systematyczną rozbudowę sieci dystrybucji, kontakt z klientem i wspieranie działań producentów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
W imieniu spółki nagrodę odebrał wiceprezes zarządu, Sławomir Harazin.
- Trzeci z rzędu „Złoty Bell” dla ACTION to kolejny dowód na to, że kierunek w jakim rozwija się spółka jest właściwy i bardzo dobrze postrzegany w branży. Kapituła nagrody doceniła fakt, że jesteśmy podmiotem z ugruntowaną pozycją na rynku, ale nie spoczywamy na laurach. Regularnie poszerzamy ofertę produktową, chętnie wchodząc w zupełnie nowe branże. Poszukujemy nowych produktów, raz niszowych, raz mających szanse bycia rynkowymi prymusami. Naszym zadaniem jest wspieranie klientów, resellerów, producentów, w efektywnym dotarciu do kanałów i produktów. Musimy patrzeć na światowe trendy i dopasowywać do nich naszą spółkę - powiedział Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.
Nagrody w poszczególnych kategoriach przyznaje kapituła dziennikarzy branży IT z magazynów „Mobility” oraz „Mobile Reseller”.
Tegoroczną Galę poprowadzili Katarzyna Glinka oraz Maciej Dowbor. Wśród około 500 gości znaleźli się przedstawiciele branż związanych z nowym technologiami: producenci urządzeń, operatorzy, resellerzy, ludzie biznesu i polityki.
Gala Mobility Trends organizowana jest przez MIT MEDIA Group, wydawcę wiodącego magazynu mobilnych technologii „Mobility” oraz dwumiesięcznika Mobile Reseller. Nagrody „Złoty BELL”, przyznawane są od 5 lat na cześć Alexandra Grahama Bella, szkockiego wynalazcy telefonu i kilkudziesięciu innych wynalazków telekomunikacyjnych. Wyróżnienia przyznaje się najlepszym produktom i usługom z branży telekomunikacji oraz IT oraz osobom działającym w branży telekomunikacji i nowych technologii.
Komentarze (0)