Firma » Biura
Actis – nowa marka w ofercie Action S.A.
- Actis jest alternatywą dla wielu marek, których podstawowym wyróżnikiem jest niska cena. Kreując nową markę chcemy zaproponować klientom produkty z pewnego źródła, które spełniają normy jakości i zapewniają urządzeniom bezawaryjną pracę. Jesteśmy już właścicielem produktów ActiveJet - najlepiej rozpoznawalnej i najpopularniejszej wśród klientów marki zamienników na rynku[]. Teraz Actis pozwoli nam zaistnieć w świadomości klientów instytucjonalnych i wielu miejscach, gdzie liczy się przede wszystkim cena. Jestem pewny, że nowe grono odbiorców szybko zaufa produktom marki Actis – komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet i Actis w ACTION S.A.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Wszystkie nowe produkty Actis spełniają normy jakościowe oraz posiadają certyfikaty ISO9001 i 14001. Produkty tej marki, dzięki stałym badaniom kontrolnym, gwarantują wysoką jakość wydruku przy niskiej cenie.
- Skomponowanie nowego, ekonomicznego produktu spełniającego wszelkie normy jakości, a jednocześnie konkurującego ceną z innymi produktami z tej samej półki jest wynikiem dużego doświadczenia, które zdobyliśmy pracując nad produktami marki ActiveJet – dodaje R. Ornowski.
W ofercie firmy Action marka ActiveJet w dalszym ciągu pozostaje alternatywą dla klientów szukających produktów klasy oryginalnych o największej rozpoznawalności i wydajności. Wysoka jakość jej produktów była wielokrotnie wyróżniana. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory), a także prestiżowy tytuł Lidera Marki i trzykrotny tytuł Jakość Roku (2007, 2008, 2009) przyznawany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC) oraz redakcję Dziennika Gazety Prawnej. Produkty ActiveJet otrzymując tytuł Złotego Lauru Klienta 2009 i 2010 zostały również zwycięzcą największego w Polsce programu konsumenckiego.
[i]Źródło: ActiveJet 43,6 % popularności wg pisma ITReseller, dane za rok 2010.
Komentarze (0)