Technologie » Komputery

ActiveJet zwycięzcą konkursu Konsumencki Lider Jakości 2012

Produkty ActiveJet zdobyły pierwsze miejsce w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2012 w kategorii „materiały eksploatacyjne do drukarek”. Plebiscyt organizowany jest przez Strefę Gospodarki - ogólnopolski dodatek do Dziennika Gazety Prawnej.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

ActiveJet został zdecydowanym zwycięzcą konkursu zdobywając 78% głosów. Drugi
w konkursie Black Point otrzymał 17% głosów. Markę ActiveJet doceniono m. in. za wysoką jakość wydruku oraz znacznie niższą cenę aniżeli produkty OEM. Materiały ActiveJet charakteryzują się żywymi i naturalnymi kolorami, dlatego bardzo dobrze sprawdzają się przy drukowaniu zdjęć i folderów. Konsumenci doceniają także niezawodność i wysoką wydajność kartridżów Producenta. Konsumencki Lider Jakości to już drugie, obok  Lauru Klienta, wyróżnienie marki przez konsumentów w 2012 roku.

 

Z satysfakcją przyjmuję fakt, że produkty ActiveJet otrzymują tak ważne wyróżnienie. Wysoka jakość oraz atrakcyjna cena sprawia, że są one bardzo konkurencyjne na rynku materiałów eksploatacyjnych. Wkrótce obchodzić będziemy 10-lecie istnienia marki. Nasze produkty doceniają użytkownicy, którzy często drukują i oczekują profesjonalnych parametrów wydruku. Kolejne zwycięstwo w konkursie konsumenckim świadczy
o niesłabnącym zaufaniu ze strony klientów, chcących korzystać z wypróbowanych produktów
–mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.

 

Marka ActiveJet wielokrotnie była laureatem  prestiżowych konkursów, gdzie doceniana  była za wysoką jakość produktów, zdobywając m.in. wyróżnienia: Jakość Roku 2007, 2008, 2009. przyznawane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC).

  Badanie w ramach konkursu przeprowadzone było na próbie 1692 respondentów. Uczestnicy badania odzwierciedlają strukturę ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011. Metodą doboru do próby była metoda warstwowa, kwotowa i celowa. Przy konstruowaniu próby reprezentatywnej wzięty został rozkład ludności Polski według wieku
i płci.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Action S.A.
http://www.action.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »