Technologie » Komputery
ActiveJet zwycięzcą konkursu Konsumencki Lider Jakości 2012
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
ActiveJet został zdecydowanym zwycięzcą konkursu zdobywając 78% głosów. Drugi
w konkursie Black Point otrzymał 17% głosów. Markę ActiveJet doceniono m. in. za wysoką jakość wydruku oraz znacznie niższą cenę aniżeli produkty OEM. Materiały ActiveJet charakteryzują się żywymi i naturalnymi kolorami, dlatego bardzo dobrze sprawdzają się przy drukowaniu zdjęć i folderów. Konsumenci doceniają także niezawodność i wysoką wydajność kartridżów Producenta. Konsumencki Lider Jakości to już drugie, obok Lauru Klienta, wyróżnienie marki przez konsumentów w 2012 roku.
Z satysfakcją przyjmuję fakt, że produkty ActiveJet otrzymują tak ważne wyróżnienie. Wysoka jakość oraz atrakcyjna cena sprawia, że są one bardzo konkurencyjne na rynku materiałów eksploatacyjnych. Wkrótce obchodzić będziemy 10-lecie istnienia marki. Nasze produkty doceniają użytkownicy, którzy często drukują i oczekują profesjonalnych parametrów wydruku. Kolejne zwycięstwo w konkursie konsumenckim świadczy
o niesłabnącym zaufaniu ze strony klientów, chcących korzystać z wypróbowanych produktów –mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.
Marka ActiveJet wielokrotnie była laureatem prestiżowych konkursów, gdzie doceniana była za wysoką jakość produktów, zdobywając m.in. wyróżnienia: Jakość Roku 2007, 2008, 2009. przyznawane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC).
Badanie w ramach konkursu przeprowadzone było na próbie 1692 respondentów. Uczestnicy badania odzwierciedlają strukturę ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011. Metodą doboru do próby była metoda warstwowa, kwotowa i celowa. Przy konstruowaniu próby reprezentatywnej wzięty został rozkład ludności Polski według wieku
i płci.
Komentarze (0)