Moda » Odzież

After hours od Every Nature

After hours od Every Nature
Zobacz więcej zdjęć »
Najnowsza kolekcja odzieży Every Nature to połączenie wielkomiejskiego szyku z modnymi w tym sezonie motywami folkowymi. Etniczna linia casualowa - „City Folk” nawiązuje tym samym do zaczerpniętych z natury trendów, obecnych w modzie już wiosną i latem.

Linia oficjalna - „Geometric" łączy w sobie typowo męską modę w kobiecym wydaniu, z motywami architektury miejskiej - mocno graficznej i wielowarstwowej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W tym sezonie, w modzie panować będą głównie cztery trendy, które zainspirowały projektantów marki Every Nature, tworzących najnowszą, jesienno - zimową kolekcję „After hours". 

- Najbliższej jesieni i zimy moda zdominowana zostanie przez magię lasu, modę androgeniczną, architekturę miejską i techno folk. Połączenie tych przeciwstawnych tendencji zaowocuje nieszablonowymi modelami, kontrastowym zestawieniem kolorów i silnymi związkami z naturą - zarówno dzięki wzorom, jak i fakturom materiałów - wyjaśnia projektantka Every Nature Magdalena Kubalańca.

 

CITY FOLK - CASUAL

Rustykalny charakter mody

Moda z sezonu na sezon zaskakuje nas różnorodnością form i wyrażanych treści. Podobnie jest także w tym sezonie. Nawiązanie do naturalności i etniczności cechuje jesienno - zimowe propozycje wielu prestiżowych marek odzieżowych - w tym także Every Nature.

- W tym sezonie, podobnie jak w poprzednim, postawiliśmy na naturalność, a inspirację czerpaliśmy            z otaczającej nas przyrody. W linii „City Folk" nie brakuje więc ciepłych, nawiązujących do kolorów ziemi barw oraz etnicznych, wręcz hand-madowych wzorów - informuje Piotr Berliński, dyrektor zarządzający marki.

 

Powrót do źródeł

Linię „City Folk" cechują naturalne tkaniny, połączone z nietypowymi haftami i koronkami. W swojej formie nawiązują one do mody z lat 70 - tych ubiegłego wieku. Bluzki posiadają bufiaste rękawy, a koszule hafty i ozdobne taśmy, rodem z kultury cygańskiej. W linii tej odnaleźć można także rozkloszowane spódnice i dopasowane sukienki, rozszerzane ku dołowi. Wszystko ozdobione falbanami i marszczeniami, nawiązującymi do form ludowych.

Ciepłe tkaniny

Tkaniny wykorzystane w „City Folk" to ciepła bawełna, szyfon, aksamit i wełna. Tkaniny bluzek są zwiewne, wzbogacone o folklorystyczne motywy, doskonale prezentujące się w zestawieniu                         z grubymi, ciepłymi swetrami. Podstawą linii będą też bawełniane sukienki.

Paleta barw

W tym sezonie zachwycać nas będą soczyste barwy ziemi. Poczynając od ciepłych beży, poprzez cappuccino i koniak, po czekoladowe brązy i mokkę. Obowiązywać będą także dojrzałe zielenie, głębokie granaty i subtelne perłowe szarości.

 

GEOMETRIC - OFFICE

Miejski szyk

Oficjalna linia kolekcji „After hours" to odzwierciedlenie chłodu jesienno - zimowego miasta, kontrastującego z pięknem i elegancją kobiety. W linii tej dominują geometryczne konstrukcje, nowoczesność, wyrazistość formy i czystość koloru. To motyw, wzór i fason jest tutaj najważniejszy. Kolor występuje tu jedynie jako akcent.

- W linii oficjalnej dominuje monochromatyczna paleta barw. Z reguły są to wszystkie odcienie szarości - antracyt, aluminium i połyskujące srebro. Z kolorami tymi wiąże się też wykorzystanie elementów miejskiej architektury i wielowarstwowości. Dlatego projekty zasadzają się na lejących, połyskliwych materiałach oraz drapowaniach i zakładkach materiałów - wyjaśnia Renata Taleb Bahmed, projektanta Every Nature.

Dandys w spódnicy

Linię oficjalną cechuje prostota treści, sprowadzona do typowo męskiej, eleganckiej mody. Podobnie, jak w sezonie poprzednim, tak i teraz projektanci wzorowali się na stylu nieśmiertelnej Coco, tworząc nowe oblicze chanelowskiej chłopczycy. Koszule przypominają fasonem te, noszone przez mężczyzn pod frakami. Większość spódnic ma ołówkowy fason. Sukienki cechują geometryczne cięcia, subtelnie podkreślające kobiecą talię.   

Blask luksusu

Tkaniny wykorzystane w linii „Geometric" to głównie błyszczący strech, satyna oraz ciepła dzianina. Spodnie, najczęściej czarne, wykonane zostały z połyskliwych materiałów, przez co nawiązują do futurystycznej wizji rozświetlonego miasta. Błyszczące spódnice wraz z matowymi żakietami tworzą ciekawe, kontrastowe zestawienia.   

Kolor miasta

- Podstawą oficjalnej linii są szarości, granaty i czerń. W tym sezonie nie zabrakło jednak także intensywnych, akcentujących strój odcieni fioletu, czerwieni, ametystu oraz fuksji i mięty. Połączenie stonowanych i ostrzejszych barw nadaje najnowszej kolekcji nieco drapieżny charakter, co wskazuje że skierowana jest ona do aktywnych zawodowo, świadomych swojej atrakcyjności kobiet - podkreśla stylistka marki, Dorota Sikorska.

Modna po godzinach

Sesja zdjęciowa do najnowszej kolekcji Every Nature ukazuje dzień z życia młodej, aktywnej zawodowo, eleganckiej kobiety, która po pracy wybiera się na zakupy, do fryzjera i do kawiarni.

- Nie bez powodu nazwaliśmy naszą najnowszą kolekcję - „After hours". Chcieliśmy tym samym podkreślić, że nasza odzież nadaje się zarówno do biura, jak i na zakupy czy spotkanie z przyjaciółmi. Dzięki naszym ubraniom każda kobieta może czuć się elegancko i pięknie przez cały dzień, także po pracy - wyjaśnia Piotr Berliński.

Biznesowa Łódź

Ze względu na silne związki marki Every Nature z regionem i Łodzią, zdjęcia najnowszej kolekcji wykonane zostały na tle łódzkiej architektury i w łódzkich lokalach usługowych.

Fryzura modelki wyszła spod grzebienia łódzkiego fryzjera Piotra Czajki, w salonie „Ela" przy ulicy Nawrot 18/20, w Łodzi. Scena biurowa rozegrała się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Natomiast kawiarnia widoczna na zdjęciach to Cafe - Club z łódzkiej Manufaktury.

- Chcieliśmy serdecznie podziękować za możliwość przeprowadzenia zdjęć w wymienionych miejscach. Łódź staje się kolejnym w kraju ośrodkiem biznesu. Jest też niekwestionowaną stolicą mody. Te dwa argumenty zdecydowały, że zdjęcia do najnowszej kolekcji obrazują miasto, z którym marka Every Nature związana jest od początku swojego istnienia - wyjaśnia Piotr Berliński. I dodaje - Mamy jednak nadzieję, że nasza najnowsza kolekcja spodoba się nie tylko łodziankom. To bowiem  odzież dla wszystkich eleganckich kobiet.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Żarówka PR i Marketing
http://www.zarowkamarketing.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »