Technologie » Telekomunikacja

Alfavox promuje swoje rozwiązania na Targach Outsourcingu

Bielska spółka Alfavox weźmie udział w odbywających się 16-17 października w Warszawie Targach Outsourcingu. Podczas wydarzenia firma będzie promowała swoje rozwiązania dla branży, przede wszystkim systemy wspierające prace contact centers i biur obsługi klienta.

Alfavox przedstawi na targach swoje flagowe rozwiązania: alfa Contact Center, alfa Video Contact Center, alfa Scripter oraz alfa PDS.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Dziś obsługa klienta musi być wielopoziomowa. Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów, należy nie tylko udostępniać im różnorodne kanały komunikacyjne, ale też wspierać działania konsultantów kontaktujących się z konsumentami. Dobre contact center opiera się na ludziach i na technologii, która pomaga im w wykonywaniu obowiązków. Dostawcy i producenci systemów teleinformatycznych proponują coraz doskonalsze rozwiązania – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – My opowiemy na targach o czterech autorskich systemach wspierających proces obsługi klienta. Mamy nadzieję, że ich funkcjonalności i możliwości, które dają użytkownikom, przekonają przedstawicieli branży outsourcingu, że kontakt z klientem wsparty nowymi technologiami może przenieść biznes na inny poziom.

Targi Outsourcingu to dwa dni biznesowe dla firm świadczących usługi outsourcingowe dla innych przedsiębiorstw. W jednym miejscu gromadzą się najważniejsi przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się branży outsourcingu.

- Cieszymy się, że będziemy mieli kolejną szansę na to, aby porozmawiać o wyzwaniach branży outsourcingu i pokazać, jak nasze rozwiązania mogą pomóc w pokonywaniu problemów – dodaje Janusz Tomiczek.

Targi Outsourcingu odwiedzają przede wszystkim właściciele oraz przedstawiciele firm działających w każdym sektorze, poszukujący zmian strukturalnych, innowacji oraz zminimalizowania kosztów swojej działalności.

Alfavox to spółka technologiczna, dostarczająca kompleksowe rozwiązania systemowe klasy contact center dedykowane zarówno małym i średnim przedsiębiorstwom, jak i dużym korporacjom, niezależnie od profilu prowadzonej przez nie działalności. Spółka oferuje autorskie produkty, zapewniając pełne dostosowanie do bieżących potrzeb klientów i profilu prowadzonego biznesu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

K-myk

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »