Technologie » Komputery

Amadeus e-Travel Management

Amadeus e-Travel Management
Zobacz więcej zdjęć »
Najnowsza wersja Amadeus e-Travel Management wyposażona jest w nową funkcję mapowania, w oparciu o technologię Microsoft BING. Innowacje obejmują natychmiastową funkcję „BookNow!’”, bardziej przejrzysty układ strony i uproszczony proces rezerwacji.

Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, poinformowała o udostępnieniu wersji 13.2 swego flagowego rozwiązania e-Travel Management - samoobsługowego narzędzia do przeprowadzania rezerwacji, adresowanego dla firm.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowa wersja, dostępna globalnie, zawiera szereg usprawnień, w tym gruntownie zmodyfikowany moduł zakupów hotelowych, wykorzystujący całkowicie nowy graficzny interfejs użytkownika (GUI).

Interfejs ten, zaprojektowany i działający zgodnie z filozofią Web 2.0 i wykorzystujący nowy, centralny system map oparty na mapach Microsoft BING, umożliwia użytkownikom łatwe i intuicyjne przeglądanie oraz wyszukiwanie ofert hotelowych. Ponadto Amadeus e-Travel Management pozwala na porównywanie lokalizacji, udogodnień, referencji, dostępności i cen. Nowy interfejs oferuje również funkcję „BookNow!", która umożliwia natychmiastowe dodanie hotelu do planu podróży. Dodatkową zaletą jest wykorzystanie technologii Hotel Shopper, tej samej, której używa Amadeus Hotels Plus, narzędzie do sprzedaży miejsc hotelowych szeroko wykorzystywane przez biura podróży.

Nowa wersja rozwiązania Amadeus e-Travel Management wyróżnia się także możliwością podglądu pokoi w danym hotelu. Dostępność pokoi wyświetlana jest natychmiast, co oszczędza użytkownikowi czas i usprawnia korzystanie z narzędzia.

Interfejs wyposażono także w nowe filtry, pozwalające szybciej zawęzić kryteria i łatwiej znaleźć najdogodniejszą ofertę. Zadbano także o przyspieszenie całego procesu rezerwacji dzięki automatycznemu wstępnemu wypełnianiu wielu pól danych.

Jean-Noel Lau Keng Lun, odpowiedzialny w firmie Amadeus za zarządzanie produktami dla korporacji, komentuje: „Najnowsza wersja Amadeus e-Travel Management zrewolucjonizuje sposób wyszukiwania i rezerwacji miejsc hotelowych przez podróżujących służbowo oraz pozwoli im zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z możliwości współpracy z firmą Microsoft i wykorzystania jej pionierskiej technologii map BING w nowej wersji naszego rozwiązania."

Jason Long, dyrektor handlowy firmy Amadeus, komentuje: „Jesteśmy przekonani, że wersja 13.2 zapewni korporacjom lepszą kontrolę nad polityką podróżowania, ułatwiając zachowanie zgodności z wymogami przepisów. Jednocześnie włożyliśmy maksimum wysiłku, by zagwarantować najwyższy komfort osobom podróżującym służbowo i dokonującym rezerwacji, zapewniając możliwość łatwego wyszukiwania i rezerwowania miejsc hotelowych. Nowy moduł zakupów zdecydowanie ułatwia i przyspiesza realizację całego procesu".

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl


Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz Senior Account Manager

Dział Nowych Technologii Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140

e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl


Elżbieta Więckiewicz Junior Account Manager

Dział Nowych Technologii Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »