Moda » Odzież

Ambasadorem multibrandowego domu mody premium Gomez został Artur Żmijewski

Wiosną tego roku ambasadorem Gomez został Artur Żmijewski. Pozytywny wizerunek aktora oraz wartości które reprezentuje sprawiły, że stał się naturalnym partnerem dla Gomez. Hasło towarzyszące reklamie – #znaszgomez – pojawi się w całej komunikacji towarzyszącej kampanii.

Działania prowadzone będą w telewizji, Internecie, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych.  

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Sesję zdjęciową towarzyszącą kampanii wykonał znany fotograf modowy Wojtek Wojtczak. Za produkcję spotu, który w telewizji można zobaczyć od 5 kwietnia, odpowiada Agencja Dynamo. Reklama telewizyjna w wersjach 30’, 15’ oraz billboard sponsorski pojawia się na kanałach stacji TVN oraz selektywnych kanałach tematycznych jak Planete+, Kuchnia+, National Geographic Wild.

– Lubię dobrze wyglądać. Wybieram to, co pozwala mi czuć się wyjątkowo  – mówi aktor zapraszając do świata mody premium na Gomez.pl.

Gomez Fashion Store i Gomez.pl to przede wszystkim internetowy dom mody premium, mający w swoim portfolio około 50 topowych brandów, takich jak: rodzina marek Armani, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Guess, Liu Jo, Michael Kors, Pinko, Twinset i wiele innych. Jednym z kluczowych czynników sukcesu Gomez jest bardzo szeroka i głęboka oferta marek premium prezentowana w sposób butikowy z zachowaniem najwyższego standardu obsługi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »