Firma » Reklama
Amerykańska nagroda Mercury Award dla projektu On Board PR
Jury międzynarodowego konkursu Mercury Excellence Awards 2008/09 przyznało nagrodę Silver Award kampanii prowadzonej przez On Board PR dla NSZZ Solidarność. Srebrną statuetkę w kategorii Campaigns – Public Affairs: Trade unions otrzymała „Kampania na rzecz pracowników ochrony”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nagrodzony projekt był realizowany dla NSZZ „Solidarność”. Celem była poprawa warunków pracy w branży ochrony, edukacja pracowników tego sektora oraz przekonanie pracodawców o konieczności polepszenia warunków pracy ochroniarzy. Prowadzone działania wsparły Solidarność w osiągnięciu strategicznych celów; Solidarność podpisała porozumienia z sześcioma największymi firmami ochrony i zainicjowała proces przygotowania zmian regulacji prawnych istotnych dla sektora. Projekt już wcześniej został nagrodzony – otrzymał honorową nagrodę Magellan Awards 2008 w konkursie organizowanym przez League of American Communications Professionals.
Mercury Excellence Awards 2008/09 (www.mercommawards.com) to 22 edycja konkursu organizowanego przez amerykańską organizację MerComm. Celem konkursu jest wyróżniania najlepszych kampanii public relations na świecie.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)