Firma » Reklama
Amica rzuca Wyzwanie
Zobacz więcej zdjęć » |
Pierwszym etapem akcji był casting na prowadzącego program testów sprzętu AGD. Internauci zgłaszali swoje kandydatury pod adresem www.towlasnieja.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Chętni przesyłali swoje zdjęcie oraz krótki film (do 60 sekund), w którym opowiadali o sobie i próbowali przekonać jury, że to właśnie oni powinni poprowadzić program. W rezultacie tej próby do poprowadzenia programu zostały wybrane trzy osoby – sprzedawca AGD, inżynier i projektant (designer).
Do udziału w pierwszym odcinku zaproszono kilkuletniego chłopca oraz koło gospodyń wiejskich. Ich zadaniem było poradzenie sobie w jak najkrótszym czasie z funkcją innowacyjnego, zaawansowanego technologicznie programatora I-Cook Timer, w jaki wyposażone są piekarniki z linii Integra. Uczestnicy w ramach testu mieli upiec kurczaka z chrupiącą skórką. Jak poradzili sobie z tym zadaniem, można przekonać się, oglądając pierwszy odcinek programu w serwisie www.amicawyzwanie.pl.
W tym samym miejscu będą publikowane także następne odcinki programu Amica Wyzwanie, aby wszyscy zainteresowani mogli na bieżąco śledzić zmagania uczestników z nowoczesnym sprzętem AGD i kulinarne wyzwania, przed jakimi będą stawali. Przy okazji zapoznają się również z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi i nowymi funkcjami dostępnymi w urządzeniach marki Amica. Internauci znajdą tam też porady ekspertów, a także wyczerpujące informacje o dostępnych produktach i przeprowadzanych akurat promocjach.
Program Amica Wyzwanie jest elementem działań mających na celu odświeżenie wizerunku jednej z najpopularniejszych polskich marek, głęboko zakorzenionej w rodzimej tradycji, która jednocześnie z impetem podbija rynki zagraniczne. Jest to także kolejna realizacja agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowana dla Amiki.
Z pewnością nie jest to ostatnie słowo w komunikacji Amiki z użytkownikami sprzętu AGD, którym zależy na wysokiej, powtarzalnej jakości, niezawodności i łatwości obsługi. Z Amiką warto być na bieżąco, opłaca się z nią utrzymywać stały kontakt, zwłaszcza by śledzić nowości, które są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a także podejmować wyzwania takie jak opisane wyżej.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)
Komentarze (0)