Technologie » Internet
ATOM dla Excellence
Zobacz więcej zdjęć » |
Pracownicy działu marketingu i ePR agencji będą odpowiedzialni za zbudowanie wizerunku marki w Internecie poprzez wykorzystanie najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Media Relations, marketing szeptany, czy NPRS (Net Public Relations Synergy) to główne elementy prowadzonych działań. W najbliższym czasie zaprojektowany zostanie także serwis WWW na potrzeby kampanii ePR, który zostanie wzbogacony o specjalnie na ten cel stworzone prezentacje multimedialne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wkrótce agencja interaktywna ATOM rozpocznie realizację kolejnych projektów marketingowych w Internecie. Jak podkreśla kierujący działem ePR - Maciej Dutkowski, w ostatnim czasie ilość zapytań o kampanie wizerunkowe w sieci znacząco wzrosła."Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę, że Internet ma ogromną siłę i daje nieograniczone możliwości rozwoju. Większość osób zajmujących się biznesem w naszym kraju zaczyna także rozumieć, że bez odpowiednio przygotowanej strategii komunikacji nie da się osiągnąć pełnego sukcesu" - twierdzi Maciej Dutkowski.
Komentarze (0)