Technologie » Komputery
Automatyzacja zarządzania jakością Call Center
Obecne systemy zarządzania jakością to zaawansowane narzędzia, których funkcjonalności pozwalają na monitoring i analizę interakcji z klientami we wszystkich kanałach komunikacji, wykorzystanie tych informacji do poznawania trendów, poprawy efektywności pracy konsultantów, minimalizacji ryzyka czy oszustw czy wreszcie optymalizacji obslugi klienta.
Firmy inwestują duże kwoty w działalność operacyjną contact center. Nic dziwnego, że priorytetem staje się skuteczne działanie we wszystkich aspektach zarzadzania centrum kontaktowym.
Z punktu widzenia managera priorytetem jest stopień efektywności wprowadzonych procesów mierzony stosunkiem poniesionych nakładów do spodziewanych efektów. Do najważniejszych procesów zaliczamy te związane z poziomem zadowolenia klienta, na które składa się szybkość obsługi, rozwiązanie problemu w pierwszym kontakcie i ogólna satysfakcja z przeprowadzonej rozmowy.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.magazynit.pl/rynek-it/automatyzacja-zarzadzania-jakoscia-call-center.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Magiczna chata czarownicy w ETC Swarzędz – andrzejkowa zabawa dla dzieci
Port Łódź otula rodziców – rusza druga edycja projektu „Otulacz Rodzicielski”
Magiczne warsztaty świąteczne w G City Reduta – stwórz własną ozdobę choinkową!
Gotowe do odbioru nowe mieszkania, z extra rabatem za odbiór kluczy jeszcze w tym roku
Wypożyczalnia sprzętu budowlanego – jak wybrać odpowiedni sprzęt do remontu domu?
Komentarze (0)