Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Avans: finał Wielkiego Klikania na ringu bokserskim z Dominiką "Wodzianką"
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jako to możliwe? Odpowiedź można znaleźć w specjalnej relacji z finału krążącej już po internecie. Sieć Avans zakończyła tym samym pierwszą odsłonę konkursu Wielkie Klikanie, w którym nagrodą główną były darmowe zakupy w 2 minuty w sklepie internetowym www.avans.pl .
Sieć Avans zorganizowała finał konkursu Wielkie Klikanie na profesjonalnym ringu bokserskim. Pięciu zawodników wyłonionych spośród setki tysięcy zgłoszonych do udziału w konkursie starło się w finałowych rozgrywkach, walcząc o nagrodę główną – 2 minuty zakupów zupełnie za darmo. Pełen emocji finał zorganizowany został w konwencji walk bokserskich. Pełnowymiarowy ring wstawiono do prawdziwego przedwojennego basenu w jednym z popularnych warszawskich klubów, a gwiazdą na ringu była sama Dominika Zasiewska znana szerzej jako „Wodzianka”. Każda z emocjonujących dwuminutowych rund kończyła się odpadnięciem z gry najsłabszego zawodnika. Najwięcej emocji wzbudziła jednak runda finałowa – zawodnicy przez ponad minutę szli łeb w łeb. Zwycięzcą rundy finałowej, tym samym całego konkursu Wielkie Klikanie, został Adam Śliwa – dwudziestolatek ze śląskiego Skrzyszowa.
Emocje i świetną zabawę, które towarzyszyły finałowemu starciu sieć Avans pokazuje w kilkuminutowym filmie, który znaleźć można już w internecie: http://www.avans.pl/konkurs,b-781 .
To film, którego nie można przegapić. Intrygująca sceneria, niesamowici i pełni energii zawodnicy oraz obecność gwiazdy - Dominiki „Wodzianki” Zasiewskiej, są gwarancją dobrej zabawy i show na najwyższym poziomie. Pełen emocji Wielki Finał oraz relacja filmowa, jaką udało nam się nakręcić, to doskonałe zwieńczenie Wielkiego Klikania. – mówi Artur Herod, Dyrektor marki Avans – Jak cały czas podkreślaliśmy - wyjątkowość Wielkiego Klikania polegała na tym, że zabawa trwała przez cały czas, nie tylko podczas finału. Wszyscy mogli sprawdzić ile są w stanie kupić w 2 minuty oraz trenować w celu osiągnięcia lepszego wyniku za pomocą specjalnego trybu konkursowego naszego sklepu. Ta funkcjonalność cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem o czym świadczy fakt, że zanotowaliśmy ponad 5 mln „treningowych” koszyków zakupowych!
Wielkie Klikanie, czyli 2 minuty zakupów zupełnie za darmo, to akcja zorganizowana przez sieć Avans w celu promocji zakupów przez internet. W konkursie wziął udział każdy, kto zarejestrował się na stronie www.avans.pl, odpowiedział na krótkie pytanie oraz spróbował swoich sił w szybkich zakupach. W Wielkim Finale spotkali się autorzy pięciu odpowiedzi, które zdaniem komisji konkursowej najbardziej zasługiwały na nagrodę. Wielkiemu Klikaniu towarzyszyła telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Michała Wiśniewskiego oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie.
W związku z tym, że Wielkie Klikanie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem – kontynuujemy akcję w nowej odsłonie. Na stronie www.avans.pl można już teraz rejestrować się w konkursie „Klikaj i wygrywaj z firmą Samsung”. Nowe zasady i ciekawa konstrukcja gwarantują duże emocje oraz świetną zabawę. Zachęcamy wszystkich do rejestrowania się i próbowania swoich sił w nowym konkursie Avans. – dodaje Grzegorz Ożóg, Dyrektor ds. sprzedaży internetowej
AVANS to ogólnopolska sieć ponad 190 elektromarketów własnych oraz sklep internetowy www.avans.pl.
AVANS
więcej informacji - PRESS BOX
Komentarze (0)