Firma » Biznes
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Zobacz więcej zdjęć » |
Awanse i zmiany organizacyjne
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W pierwszej połowie tego roku w agencji influencer marketingu Rokmates wyodrębniono wyspecjalizowany dział Influencer Managamentu. Decyzja ta wynika z rosnącej liczby twórców, którzy dołączają z managementu agencji, a także planów rozwoju ich obsługi. Na czele zespołu stanął Artur Nalepko, który dołączył do firmy w czerwcu 2023 roku jako Senior Influencer Manager. Obecnie jako Head of Influencer Management jest odpowiedzialny m.in. za budowanie relacji z twórcami, rozwój tiktokowej oferty agencyjnej, działania strategiczne z klientami na TikToku, płatne kampanie na TikToku oraz budowanie relacji z przedstawicielami platformy. Do tej pory w swojej karierze realizował kampanie z udziałem influencerów m.in. dla takich firm jak Biedronka, Grupa Żywiec, Samsung, Speakly, SBM Label czy MSI. Zespół Artura Nalepko współtworzy m.in. Mateusz Lipowski, Senior Influencer Manager.
W celu jeszcze lepszej obsługi klientów i realizacji dużych kampanii utworzono także dział Account Managementu. Objął go Marcin Szewczyk, który od lutego 2023 roku był Business Development Managerem. Posiada ponad 6 lat doświadczenia w szeroko rozumianej branży marketingowej, z czego około 4 lata w influencer marketingu. Swoją wszechstronną wiedzę i umiejętności zdobywał w agencjach SEO, SEM, contentowej, produkcyjnej i influencerskiej, pracując na styku sprzedaży i obsługi klienta. Aktualnie jako Head of Account Management odpowiada za relacje z kluczowymi klientami agencji oraz ich kompleksową obsługę, a także business development. Do tej pory obsługiwał m.in. takich klientów jak Philips, GymBeam czy Intel. Częścią zespołu Marcina Szewczyka jest m.in. Weronika Nowik, która z końcem zeszłego roku awansowała na stanowisko Senior Account Managerki.
Wzmocnienia kadrowe i nowe stanowiska
Ponadto szeregi Rokmates zasilił Wojciech Grzegorzyca, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Managera. Jego zakres obowiązków obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne agencji – od strategii, przez planowanie, po realizację. Wojciech Grzegorzyca ma kilkanaście lat doświadczenia w tworzeniu treści tekstowych i prawie 5 lat doświadczenia w działaniach public relations, które zdobywał w agencjach WEC Communication i Gameset (część Grupy Lifetube). Pracował nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu (w tym tych z udziałem influencerów, m.in. dla marek Huawei i Philips OneBlade czy Grupy Erbud) oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe czy Złoto w Effie Poland 2022).
Do agencji dołączył także Krzysztof Sarna, który objął nowo powstałe stanowisko Senior Strategy Managera. Do jego zadań należy tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji, a także wsparcie procesów kreatywnych. Krzysztof Sarna pracuje w branży marketingowej już od prawie 12 lat. Zdobywał doświadczenia zawodowe kolejno: prowadząc zespół odpowiedzialny za realizowanie długofalowych projektów (np. Studio Tymbark), obsługując procesy przetargowe i przygotowywanie ofert, a także zajmując się opracowywaniem koncepcji kreatywnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z agencją Lifetube. Pracował m.in. z takimi markami jak Kubuś, Nerf, Vivo, Lotto, Wyborowa czy Jack Daniel’s.
– Jesteśmy dumni z faktu, że dzięki ciężkiej pracy całego zespołu, uspójnieniu wizji zarządu oraz wdrożeniu właściwej strategii rozwijamy się w jeszcze szybszym tempie. Przeprowadzone zmiany i wzmocnienia są odpowiedzią na tę sytuację. Nie zapominamy przy tym wszystkim także o twórcach, których mamy przyjemność reprezentować biznesowo. Zmiana podejścia do tego obszaru oraz traktowanie twórców jak klientów agencji, z którymi budujemy długotrwałe relacje, stały się jedną z naszych kluczowych przewag konkurencyjnych. Niezwykle cieszy nas wspólny rozwój i nie możemy doczekać się nadchodzących wyzwań – mówi Krzysztof Żyła, Co-Founder agencji Rokmates.
Cztery otwarte rekrutacje
To jednak nie wszystko. W związku z dynamicznym rozwojem agencja Rokmates prowadzi obecnie aż cztery rekrutacje do zespołów Influencer Managementu, Account Managementu oraz tworzonego zespołu Sales Managementu. Poszukiwani są Senior Sales Manager, Sales Manager, Account Manager oraz Influencer Manager specjalizujący się w platformie TikTok.
O agencji Rokmates
Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i twórców staje się prostsza. Rokmates realizuje skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Agencja ma na swoim koncie kampanie m.in. dla takich marek jak MSI, ING, Match Masters, Surfshark czy Speakly. Zespół agencji buduje partnerskie relacje z twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. W managemencie Rokmates jest 40 różnych twórców, prowadzących ponad 100 profili na YouTubie, Instagramie i TikToku, które do tej pory zgromadziły łącznie ponad 32 mln obserwujących. Są wśród nich m.in. Palion (ponad 1,7 mln subskrybentów na YouTubie), Julia Szponer (2 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (ponad 250 tys. obserwujących na Instagramie).
Nadesłał:
Rokmates
|
Komentarze (0)