Firma » Biznes

AWBUD Sp. z o. o. usprawnia działanie dzięki systemowi Business Intelligence - PROPHIX

AWBUD Sp. z o. o. usprawnia działanie dzięki systemowi Business Intelligence - PROPHIX
Zobacz więcej zdjęć »
AWBUD Sp. z o. o. generalny wykonawca inwestycji budowlanych (obiekty przemysłowe, użyteczności publicznej oraz ochrony środowiska), wdrożył system PROPHIX Enterprise do budżetowania, controllingu i analiz finansowych.

System PROPHIX współpracuje z wykorzystywanym od lat systemem SAP usprawnia  planowanie, nadzór i rozliczanie nad prowadzonymi inwestycjami budowlanymi – firma jest generalnym wykonawcą przeciętnie ok. 20 różnej wielkości inwestycji rocznie.  Firma działa zgodnie ze standardem ISO 9001:2000. Rozwiązanie zaimplementowała warszawska firma Catris, autoryzowany partner Solemis Group, polskiego przedstawiciela producenta oraz dystrybutora systemu PROPHIX. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

AWBUD Sp. z o.o. to firma świadcząca zintegrowaną usługę realizacji inwestycji dla klientów sektora przemysłu oraz sektorów użyteczności publicznej, budownictwa ogólnego i infrastruktury ochrony środowiska. W ramach pełnego pakietu usług AWBUD Sp. z o.o. oferuje klientom zarządzanie planowanymi inwestycjami, realizację projektowania i generalnego wykonawstwa obiektów. Zarządzanie wspomaga system informatyczny SAP rozbudowany właśnie o system Business Intelligence – PROPHIX Enterprise. Wdrożenie systemu PROPHIX Enterprise  zakończyło się niedawno, przeszkolone zostały pierwsze osoby korzystające z systemu. W pierwszym etapie system najintensywniej wykorzystywany jest przez Dział Controllingu budżetowania i bieżącego rozliczania prowadzonych projektów. System dostarcza Zarządowi Spółki skonsolidowane informacje o wykonaniu budżetów poszczególnych inwestycji i ostrzega o przekroczeniach planowanych kosztów oraz odchyłek od harmonogramów finansowania.  

Marka AWBUD ma dziś 20 lat. Firma zrealizowała ponad 400 kontraktów w budownictwie ogólnym i przemysłowym. Spółka dysponuje własnym biurem inżynieryjnym (zarządzanie projektami i kompleksowa obsługa projektowania), wyspecjalizowanym w zadaniach przemysłowych, wykwalifikowaną kadrą inżynierów budowlańców prowadzących budowy w generalnym wykonawstwie. Od września 2008 posiada własny potencjał wytwórni konstrukcji stalowych.

AWBUD Sp. z o.o. jest liderem w zakresie kompleksowej realizacji inwestycji budowlanych w całym kraju. Głównymi odbiorcami usług świadczonych przez Spółkę są przedsiębiorstwa sektora przemysłowego (budowa zakładów produkcyjnych) ale także sektor publiczny w zakresie budynków użyteczności publicznej. Jakość produkcji i usług AWBUD Sp. z o.o. jest realizowana na bazie systemu ISO 9001:2000. 

Firma AWBUD Sp. z o.o. za jakość realizowanych projektów otrzymała szereg prestiżowych nagród i certyfikatów: 

  • DIAMENTY FORBESA 2008
  •  WYRÓŻNIENIE W KONKURSIE ORŁY BUDOWNICTWA 2008
  • CERTYFIKAT SYSTEMU JAKOŚCI EN ISO 9001:2000
  • GAZELE BIZNESU 2007
  • WYRÓŻNIENIE W KONKURSIE SOLIDNY PRZEDSIĘBIORCA 2007
  • CEZAR ŚLĄSKIEGO BIZNESU 2002 - BUSINESS CENTRE CLUB
  • MEDAL EUROPEJSKI 2002
  • WIELKA NAGRODA PREZYDENTA IZBY BUDOWNICTWA 2001 r. ,
  •  WIELKA NAGRODA PREZYDENTA IZBY BUDOWNICTWA 1999 r. 

CATRIS sp. z o.o. www.catris.pl  

CATRIS to warszawska firma, którą na rynku usług księgowych i doradczych wyróżnia przede wszystkim, sposób działania. Kadrę firmy stanowi zespół profesjonalistów, będących specjalistami w różnych dziedzinach i wzajemnie się uzupełniającymi. Systematyczne szkolenia i śledzenie literatury fachowej oraz czasopism branżowych podwyższają ich kwalifikacje, a praca z wieloma
Klientami sprzyja zdobywaniu wszechstronnego doświadczenia.

CATRIS łączy w sobie ofertę biura rachunkowego, doradztwa biznesowego oraz controllingu, dzięki czemu dostarcza Klientowi wsparcia w obszarach o kluczowym znaczeniu dla finansów przedsiębiorstwa.

Firma oferuje również wsparcie w zakresie wyboru i implementacji systemów informatycznych dla przedsiębiorstw. CATRIS współpracuje z Klientami począwszy od etapu rozpoznawania potrzeb, poprzez określanie wymagań Klienta, analizę dostępnych rozwiązań, prezentację wyników analizy złożonych ofert, na koordynowaniu prac wdrożeniowych kończąc. Istotnym elementem świadczonej usługi jest analiza ofert dostawców, uwzględniająca całkowity koszt posiadania rozwiązania informatycznego TCO (Total Cost of Ownership).

 Grupa Kapitałowa Solemis Group SA www.solemis.com 

Solemis Group S.A. jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań biznesowych obecnym w Polsce od 1986 roku.

Ofertę firmy stanowią specjalistyczne produkty uzupełniające istotne luki w klasycznych systemach  ERP/CRM. Aktualnie w ofercie firmy znajdują się dwa światowej klasy produkty należące do tej klasy rozwiązań: PROPHIX i TARGIT. Kanadyjski system PROPHIX jest aplikacją  finansową używaną przez tysiące osób na całym świecie do budżetowania, prognozowania, raportowania i analiz. Duńskie oprogramowanie TARGIT to rozwiązanie z obszaru Business Intelligence umożliwiające decydentom na wszystkich szczeblach zarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie.

Od 2005 roku Solemis Group S.A. jest jedynym przedstawicielem w Polsce producentów systemów PROPHIX i TARGIT oraz twórcą polskich wersji tych systemów.

SOLEMIS Group jest również aktywnym popularyzatorem wiedzy na temat controllingu i budżetowania, współpracującym z wybitnymi ekspertami renomowanych szkół controllingu: Nord Controllingi ODiTK.

Solemis Group jako jedyna firma w Polsce świadczy outsourcing usług IT dla Microsoft w zakresie oprogramowania ERP – Microsoft Dynamics GP (Business Solutions Great Plains). W ofercie firmy znajdują się także rozszerzenia funkcjonalne do systemu Microsoft Dynamics GP (MBS Great Plains) oraz system finansowo-księgowy dla małych firm SM-BOSS.

Realizując konsekwentnie swoją misję: „Współpracować z Partnerami i Klientami w osiąganiu sukcesów”, Solemis Group SA planuje sukcesywnie wprowadzać na rynek nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty, spełniające wysokie wymagania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo wąskich, wysokospecjalizowanych rynków.

W skład grupy kapitałowej wchodzą trzy spółki: spółka dominująca Solemis Group S.A., wydzielona w 2006 roku spółka BossPlus sp. z o.o. będąca producentem oraz dystrybutorem systemów klasy ERP, oraz Solvena Management Systems sp. z o.o. zajmująca się wdrożeniami zaawanswanych aplikacji biznesowych.

 

Obsługa Prasowa i PR:

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341 lok. 281 A, 03-822 Warszawa

Zbigniew Blewoński, tel. 22 698-70-78; mobile: (+48) 501-772-619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Indalo PR
http://www.indalo.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »