Firma » Reklama

Baner, który sprzedaje

Baner, który sprzedaje
Zobacz więcej zdjęć »
Obecnie trudno jest stworzyć przekaz reklamowy, który wyróżni się na tle konkurencji i jednocześnie zwróci uwagę potencjalnego klienta. Oprócz nakładu finansowego konieczne jest przede wszystkim posiadanie oryginalnego pomysłu.

Mając do dyspozycji baner reklamowy jesteśmy ograniczeni jego przestrzenią, dlatego odpowiednie zaplanowanie idei oraz jej realizacji jest kluczem do stworzenia reklamy, która będzie sprzedawać.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Baner reklamowy współcześnie

Baner to nic innego, jak forma reklamy,p której przekaz znajduje się na wydzielonym fragmencie przestrzeni, również tej wirtualnej. Za pomoca banera można reklamowac praktycznie wszystko, co zresztą jest współcześnie mocno praktykowane. Na ulicach spotykamy bowiem banery reklamujące nie tylko produkty codziennego użytku czy nawet te luksusowe, ale również promujące polityków, szkoły czy akcje społecznościowe. Jak zatem w gąszczu tych wszystkich banerów wyróżnić się z własnym przekazem? Poniżej przedstawiamy kilka prostych wskazówek, jak tworzyć banery reklamowe nie tylko te obecne w świecie rzeczywistym, ale również w internecie.


1. Prostota w cenie

Dlaczego? Proste banery mają czytelny przekaz i nie męczą oka. Współcześnie jesteśmy zewsząd bombardowani bodźcami wizualnymi, kolorami, światłami i kształtami, a to z kolei prowadzi do zmęczenia i w konsekwencji – lekceważeniu przesyconych tymi formami reklam. Warto zatem postawić na prostotę, gdyż to właśnie ona wyróżni się na tle otaczającego ją chaosu.


2. Czytelny przekaz

Kolejną istotną kwestią w trakcie projektowania baneru reklamowego jest przygotowanie odpowiedniego przekazu. Musi on być dostosowany do naszych odbiorców, w przeciwnym razie może zostać niezrozumiany lub, co gorsze, zrozumiany w sposób niewłaściwy. Pamiętajmy, aby zachować dobry smak, nie obrażać uczuć innych oraz nie używać wulgarynych zwrotów.

3. Strona wizualna

Trzecią, równie ważną, co dwie poprzednie, kwestią jest odpowiednie przedstawienie naszego przekazu. Dotyczy to takich elementów, jak wybór rodzaju i wielkości czcionki, długość tekstu, dodatkowa grafika i symbolika. Całość powinna być ze sobą spójna, dobrze widoczna z większej odległości oraz szybka do przyswojenia. Jeśli dysponujemy banerem o dużej powierzchni, zrezygnujmy z zapełniania go w całości treścią na rzecz krótszego, lecz większego tekstu.

Banery reklamowe to świetny sposób na reklame pod warunkiem, że przy ich projektowaniu zachowamy powyższe zasady. To z pewnością zwiększy szanse na wyróżnienie naszej reklamy na tle konkurencji.

 

Vizer.pl - agencja reklamowa we Wrocławiu

Tworzymy banery reklamowe, kasetony świetlne, tablice i wiele innych form.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kasiamer

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »