Firma » Biznes

Bardzo dobry rok marki Chapel Parket

Bardzo dobry rok marki Chapel Parket
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Chapel Parket Polska ugruntowuje swoją silną pozycję na rynku podłóg klasy premium. Drewniane elementy z jej oferty niezmiennie cieszą się popularnością, o czym dobitnie świadczą wyniki sprzedaży zanotowane w 2015 roku.

Przedstawiciele spółki z o. o. Chapel Parket Polska pozytywnie oceniają rok 2015 nie tylko z uwagi na kolejne wzrosty obrotów. W minionym roku toczyło się niezwykle dużo inwestycji w obiektach publicznych z udziałem dębowych podłóg Chapel Parket. Część z tych realizacji czeka jeszcze na finalizację, ale mimo to obiekty już robią ogromne wrażenie. Co więcej, w 2015 roku rozszerzono i tak bogaty już asortyment, otwarty został również pierwszy „Shop in Shop” marki Chapel Parket. Na tym nie koniec - firma Chapel Parket Polska wprowadziła na polski rynek specjalną matę do montażu podłóg. Poza tym, ostatnich 12 miesięcy obfitowało w szereg interesujących wydarzeń z udziałem przedstawicieli marki Chapel Parket.

2015: wzrost sprzedaży. Boom na klepki i jasne podłogi
Podłogi Chapel Parket to produkty klasy premium, rynek dóbr tego typu rządzi się własnymi prawami i trudno porównywać go do innych segmentów. Rok 2015 był dla nas udany - był kolejnym, w którym zanotowaliśmy wzrost sprzedaży dębowych podłóg z naszej oferty. Co istotne - większym zainteresowaniem nabywców cieszyły się niemal wszystkie dostępne kolekcje; zarówno te obejmujące drewno heblowane, jak i nowoczesne elementy szlifowane - relacjonuje Sebastian Kos, ekspert firmy Chapel Parket Polska, oferującej podłogi marki Chapel Parket. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Spółka zanotowała nie tylko większą sprzedaż kolekcji Chapel Parket, znacząco wzrosła bowiem także liczba zamówień m.in. podłóg szczotkowanych z kolekcji Chapel Parish, czy desek z serii Chapel Convent, obejmującej drewno poddane procesom postarzania, którego powierzchnia została dodatkowo nacięta w poprzek. Warto zwrócić także uwagę na fakt, że inwestorzy jeszcze chętniej wybierają drewno warstwowe, które można montować na ogrzewaniu podłogowym. W 2015 roku sprzedaż desek Chapel In Between o grubości 20 mm, wykonanych z materiału inżynieryjnego, była o 100 procent większa, niż w roku poprzednim. - Można powiedzieć, że 2015 był rokiem klepek, popularność tych elementów zdecydowanie wzrosła. W porównaniu do 2014, w minionym roku inwestorzy nabyli o 160 proc. więcej klepek heblowanych oraz o 50 proc. więcej elementów z drewna litego. Niebotycznie wzrosła również sprzedaż szlifowanych klepek drugiej marki z naszej oferty, czyli Avance Floors - wylicza S. Kos.

Firma Chapel Parket Polska słynie nie tylko z szerokiego wyboru dostępnych kolekcji, ale także bogatej palety intensywnych i trwałych kolorów. W 2014 roku inwestorzy nabyli elementy heblowane i szlifowane w niemal 50 kolorach, a w 2015 roku ta liczba jeszcze wzrosła. - Niezmiennie, najchętniej wybieraną barwą podłóg Chapel Parket jest kolor 17-wieczny biały. Ogromną popularnością wśród inwestorów cieszą się także kolory Podwójnie przyciemniany, Naturalny biały, czy Naturalny. Poza tym, znacznie wzrosła również liczba zleceń na  podłogi w kolorach Deep smoked i Deep smoked wit. Inwestorzy nie boją się sięgać także po kolory patynowane i inne odcienie będące wynikiem specjalnych, zaawansowanych metod obróbki drewna - informuje ekspert marki Chapel Parket. Jak dodaje, kolor drewna jest efektem odpowiedniej obróbki materiału. Uzyskana barwa jest utrwalana olejem woskowym, który został wzbogacony o związki krzemu. Ta specjalna substancja zabezpiecza podłogi i chroni je znacznie bardziej od standardowych olejów woskowych.

Kolejne nowości wprowadzone na rynekW roku 2015, tak jak i w poprzednim, firma Chapel Parket Polska wzbogaciła swoją ofertę. Znacznie rozszerzona została gama kolorystyczna podłóg marki Avance Floors. Kolekcja obejmuje nowoczesne, precyzyjnie szlifowane elementy wykonywane w materiale litym (20 mm grubości) i warstwowym (15 i 20 mm). Drugie z wymienionych są odpowiednie do montażu na ogrzewaniu podłogowym, gdyż spełniają wymogi normy DIN 4725. Poszerzeniu serii towarzyszył rebranding marki i aktualizacja strony internetowej. Witryna AvanceFloors.pl zawiera m.in. program „Sześciu Prostych Kroków”, który zdecydowanie ułatwia wybór podłogi spełniającej wszystkie oczekiwania inwestora. 

Avance Floors to nie jedyna nowość wprowadzona w 2015 roku. Drugą z nich jest Elastilon®, czyli specjalna mata do szybkiego i wygodnego montażu podłóg. Ta alternatywa kleju pozwala zainstalować deski bez konieczności trwałego ich związania z posadzką. Rozwiązanie ma znacznie więcej zalet: jest odpowiednie niemal do każdej powierzchni, montaż nie wymaga gruntowania podłoża i korzystania ze specjalnych narzędzi. Mata jest bezwonna i antyalergiczna, a pianka, z której się ona składa jest odporna na pleśń, owady oraz grzyby. Do wyboru jest pięć wariantów Elastilonu®, a koszt instalacji podłogi przy jego pomocy jest porównywalny do kleju. Mata jest dostępna u dystrybutorów podłóg Chapel Parket.

Kolejnym udogodnieniem, które swoją premierę miało w poprzednim roku jest „Shop in Shop” marki Chapel Parket. To pierwsza tego typu ekspozycja firmy Chapel Parket Polska i jeden z nielicznych takich pawilonów w branży. Dzięki niej każdy zainteresowany może w komfortowych warunkach poznać specyfikę podłóg Chapel Parket - obejrzeć i porównać dostępne możliwości, a także przekonać się jak sprawdzą się w jego domu, czy mieszkaniu. Duże ekspozytory ułatwiają wybór najlepszego rozwiązania - drewno robi wrażenie dopiero wówczas, gdy jest prezentowane na odpowiednio dużej powierzchni. Specjalna ekspozycja stworzona w łódzkim salonie DrewnoStyl ma ponad 3 metry wysokości, 6 metrów szerokości a jej głębokość wynosi 3 m. Wszystkie powierzchnie tego wyjątkowego pawilonu wypełniono dębowymi elementami. Podłogę i większą część jednej ze ścian (mowa o powierzchni 30 m kw.) „zdobią” klepki ułożone w jodełkę klasyczną i francuską. Pozostałe ściany tworzy 10 obrotowych desek - każda z nich ma 3,2 m wysokości. Wewnątrz pawilonu mieści się zaś zestaw 60 płyt ekspozycyjnych, które w sumie zajmują powierzchnię 40 m kw.  „Shop in Shop” prezentuje więc blisko 90 m kw. dębowych elementów z oferty firmy Chapel Parket Polska.

Tak jak „Shop in Shop” stanowi cenną pomoc dla inwestorów, tak Księga Architekta jest niezwykle przydatnym narzędziem dla projektantów i architektów. Poręczna walizka skrywa w sobie próbki kolekcji i kolorów, które można zestawić z dużymi zdjęciami ilustracyjnymi także zawartymi w narzędziu. Księga od swojej premiery w 2015 roku stale wzbudza zainteresowanie wszystkich profesjonalistów; narzędzie idealnie oddaje ideę marki Chapel Parket, a jednocześnie jest niezastąpione we współpracy z inwestorem. Tym, co zwraca uwagę jest nie tylko koncept Księgi Architekta, ale i też troska o detale, z jaką została ona przygotowana.

Szereg interesujących realizacji
Podłogi Chapel Parket są od ponad dekady montowane w polskich mieszkaniach, domach i rezydencjach prywatnych, ale także w obiektach użyteczności publicznej. Co ciekawe, w 2015 roku zainicjowano lub sfinalizowano niespotykanie dotąd dużą liczbę inwestycji z udziałem podłóg tej marki. 
Ta skala nawet nas zaskoczyła. Dębowe podłogi z asortymentu firmy Chapel Parket Polska zostały ostatnio zamontowane w tak wielu interesujących obiektach, że aż trudno wymienić wszystkie. Hotel Kopieniec Fizjo-Med & SPA w Murzasichlu, wrocławski apartamentowiec Sky Tower, Pałac Quadrille Conference&Spa w Gdyni-Orłowie, hotel Pałac Kamieniec w Kłodzku, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, usytuowany w Poznaniu kompleks UBIQ34, Restauracja hotelu Villa Zagórze - to tylko niektóre z nich, a w kolejnych trwają prace - zapewnia Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. - Nasze podłogi są montowane w nowoczesnych aranżacjach, jak i bardzo klasycznych wnętrzach, także obiektach objętych opieką konserwatora zabytków - dopowiada ekspert.

Wydarzenia z udziałem marki i plany na 2016 rok
Hanowerskie targi branżowe DOMOTEX 2015, III Noc Architektów w Katowicach, Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury Budma 2015, trzeci zjazd blogerów wnętrzarskich MEETBLOGIN2015 - to tylko niektóre z wydarzeń, w których swój udział zaznaczyła marka Chapel Parket. Poza nimi, odbył się szereg różnorodnych spotkań z architektami i projektantami z udziałem przedstawicieli firmy Chapel Parket Polska. Tradycją stało się, że dębowe podłogi z oferty tej spółki są prezentowane na najważniejszych wydarzeniach poświęconych szeroko pojętemu urządzaniu wnętrz.

Jak zapowiada się nadchodzący rok? Jego początek jest bardzo intensywny. Od 4 stycznia do 31 marca br. (lub do wyczerpania zapasów) trwa specjalna promocja na deski z serii Chapel Parket. Tak jak w poprzednich latach, dla rzemieślników tworzących ręcznie te podłogi będzie to więc czas wytężonej pracy, której celem jest sprostanie wszystkim zamówieniom. Przedstawiciele marki rozpoczną rok od udziału w show targowo-wystawienniczym DOMOTEX 2016 w Hanowerze. Podłogi Chapel Parket będzie można zobaczyć także m.in. w Poznaniu na targach BUDMA 2016. Ekspozycja będzie dostępna w specjalnej strefie dedykowanej architektom.Co jeszcze czeka markę w 2016 roku? - Chcemy kontynuować swoje dotychczasowe działania. Zamierzamy m.in. rozbudować naszą i tak bogatą bibliotekę plików CAD, naszych pozostałych planujemy póki co nie zdradzimy. Mamy nadzieję, że ten rok będzie co najmniej tak dobry, jak ten poprzedni - podsumowuje Paweł Bekas. 

* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią 
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska 

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *

KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl

Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Adventure Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »