Firma » Biznes

Bartłomiej Wojdak nowym Marketing Managerem Portu Łódź

Port Łódź, należący do IKEA Centres Polska, nawiązał współpracę z Bartłomiejem Wojdakiem, dotychczasowym Dyrektorem Promocji Urzędu Miasta Łodzi. W łódzkim Centrum Bartłomiej Wojdak objął stanowisko Marketing Managera.

Nowy Kierownik Marketingu będzie odpowiedzialny za budowanie długofalowej strategii komunikacji i promocji Portu Łódź oraz realizację działań wizerunkowych, eventowych i kampanii reklamowych, w tym projektów OOH. Bartłomiej Wojdak w Porcie Łódź objął również pieczę nad komunikacją prowadzoną w mediach społecznościowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowy Marketing Manager wcześniej pełnił obowiązki Dyrektora Wydziału Promocji w Urzędzie Miasta Łodzi, gdzie zmieniał wizerunek miasta poprzez m.in. wprowadzenie i rozwój nowej marki "Łódź Kreuje". Posiada również wieloletnie doświadczenie pracy w mediach. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

beyondpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »