Dom » Budownictwo
Baumit online – polub, udostępnij, subskrybuj!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamieszczane tam porady oraz opisy produktów ułatwią wybór materiałów przeznaczonych do tynkowania, klejenia płytek czy dekoracji elewacji. Z kolei filmy instruktażowe pozwolą na samodzielne przeprowadzenie prac remontowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kanał Baumit Polska na portalu youtube.com – najpopularniejszym serwisie umożliwiającym bezpłatne zamieszczanie i oglądanie filmów – zawiera materiały instruktażowe, prezentujące możliwości pracy z tynkiem modelowanym Baumit CreativTop, film instruktażowy Alpha 2000 oraz dokument przedstawiający działalność spółki w Polsce i na świecie. Na stronie znajdziemy również filmy pokazujące najważniejsze wydarzenia z życia firmy Baumit, w tym m.in. relację z uroczystej Gali zorganizowanej z okazji jubileuszu 20-lecia Baumit w Polsce, a także rozstrzygnięcia konkursu Fasada Roku 2013. Co istotne, filmy możemy oglądać w formie playlisty z podziałem na kategorie – filmy instruktażowe lub wizerunkowe.
Do użytku wykonawców oraz inwestorów oddana została również podstrona www.doplytek.baumit.pl. Oprócz informacji o rodzinie produktów przeznaczonych do układania płytek firmy Baumit, znajdują się tam instrukcje, jak krok po kroku prowadzić prace płytkarskie w łazience czy na tarasie. Strona została również uzupełniona o ciekawe artykuły poświęcone układaniu różnego rodzaju okładzin oraz aktualnym trendom
Firma Baumit posiada także swój profil na portalu społecznościowym Facebook.pl. Znajdują się tam przede wszystkim aktualne wydarzenia z życia spółki. Goście profilu znajdą tu interesujące artykuły prasowe, a także te zamieszczane w mediach elektronicznych poświęcone architekturze, inwestycjom oraz ciekawym realizacjom. W profilu firmy Baumit nie zabrakło krótkiej historii przedsiębiorstwa, opisu przyznanych nagród i wyróżnień, a także danych kontaktowych.
„Internet, a przede wszystkim portale społecznościowe, są najszybszymi kanałami komunikacji. I co ważne, nie jest to krótkotrwała moda, ale trend, który sukcesywnie wyznacza tory nowego sposobu przekazywania ważnych wiadomości. Obecność w mediach społecznościowych to nowoczesna, przyjazna i otwarta forma współpracy z Klientami, a także możliwość zdobycia nowych partnerów biznesowych. Staramy się, by nasza firma była obecna „w sieci”, a nasze profile posiadały zawsze aktualne informacje, ciekawostki czy interesujące inwestorów rozwiązania. Dziś już nie tylko firmowa strona internetowa, ale przede wszystkim Social Media stanowią platformę komunikacji, która w szybki sposób umożliwia informowanie naszych Klientów o ważnych wydarzeniach, nowościach produktowych czy atrakcyjnych ofertach przygotowanych dla wykonawców oraz inwestorów.” – wyjaśnia Aleksandra Gilewska, Manager ds. Marketingu w firmie Baumit.
www.baumit.com
Baumit jest wspólną marką dwóch austriackich, rodzinnych koncernów z branży budowlanej – Schmid Industrieholding oraz Wietersdorfer Gruppe. Łączy je ponad 110-letnia tradycja i bogate doświadczenia w dziedzinie produkcji materiałów budowlanych. Już teraz przedstawicielstwa handlowe, filie lub zakłady produkcyjne Baumit znajdują się w 30 krajach Europy oraz w Chinach. Firma obecna jest w Polsce od 20 lat, gdzie posiada trzy zakłady produkcyjne: w Pobiedziskach k. Poznania, Łowiczu oraz Bełchatowie. Szczególnie silną pozycję na polskim rynku materiałów budowlanych, Baumit zdobył w zakresie sprzedaży kompletnych systemów ociepleń budynków, tynków maszynowych, (cementowo-wapiennych i gipsowych). Ponadto oferta produktowa Baumit obejmuje m.in. produkty do: układania płytek ceramicznych (linia Baumacol) materiały do renowacji zabytków (Linia Sanova), a także jastrychy, wyprawy wierzchnie oraz zaprawy murarskie.
Komentarze (0)