Technologie » Internet
Bluerank optymalizuje NK
Zobacz więcej zdjęć » |
Ruszyliśmy z pracami w połowie lipca – mówi Krzysztof Przybysławski, Account Manager Bluerank. Dedykowany do tego projektu zespół buduje strategię optymalizacji treści serwowanych przez nk.pl oraz opracowuje sposoby zwiększenia widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania Google wybranych kanałów komunikacyjnych tej marki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bluerank przygotowuje rekomendacje SEO, które pozwolą lepiej pozycjonować: wybrane działy serwisu nk.pl (m.in. biuro prasowe czy blog B2B), oficjalne konta założone w portalu (dla celebrytów, polskich miast, a także popularnych akcji społecznych) oraz oficjalne kanały komunikacyjne marki nk.pl, funkcjonujące w ramach innych serwisów (jak kanał na youtube). Audytowi oraz późniejszej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może być poddanych w sumie nawet kilkaset stron. Propozycje zmian w ich strukturze i treści, przygotowane przez agencję, wdrażać będzie zespół nk.pl, który w kolejnych etapach współpracy zostanie dodatkowo przeszkolony przez specjalistów Bluerank.
Niedawno portal Nasza Klasa stał się nk.pl. Postanowiliśmy wesprzeć rebranding i zmianę domeny optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych. Poszukiwaliśmy partnera, który dysponuje sporym know how i doświadczeniem przy dużych projektach. Wierzymy, że współpraca z Bluerank przyniesie dobre rezultaty – mówi Jan Samołyk, specjalista ds. PR nk.pl.
http://www.nk.pl
http://www.bluerank.pl
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Firma specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu SEO, a także kampanii PPC na rynku polskim i zagranicznym. Członek Interactive Advertising Bureau, stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
nk.pl – największy portal społecznościowy w Polsce, gromadzący kilkanaście milionów użytkowników. Właścicielem serwisu jest firma Nasza Klasa Sp. z o.o., powstała w 2007 roku. W styczniu 2008 właścicielem 70% udziałów w spółce stał się estoński Forticom. Firma posiada także społecznościowy serwis „One”, działający na Litwie, w Łotwie i Estonii oraz udziały w rosyjskich „Odnoklassnikach”.
Komentarze (0)