Technologie » Internet

Bluerank optymalizuje NK

Bluerank optymalizuje NK
Zobacz więcej zdjęć »
Portal nk.pl (dawniej nasza-klasa.pl) i Bluerank rozpoczęły współpracę przy optymalizowaniu, pod kątem wyszukiwarek, internetowych kanałów komunikacji marki NK oraz oficjalnych kont działających na platformie Śledzik. W ramach wspólnego projektu zaplanowano też działania SEO PR i szkolenia SEM.

Ruszyliśmy z pracami w połowie lipca – mówi Krzysztof Przybysławski, Account Manager Bluerank. Dedykowany do tego projektu zespół buduje strategię optymalizacji treści serwowanych przez nk.pl oraz opracowuje sposoby zwiększenia widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania Google wybranych kanałów komunikacyjnych tej marki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Bluerank przygotowuje rekomendacje SEO, które pozwolą lepiej pozycjonować: wybrane działy serwisu nk.pl (m.in. biuro prasowe czy blog B2B), oficjalne konta założone w portalu (dla celebrytów, polskich miast, a także popularnych akcji społecznych) oraz oficjalne kanały komunikacyjne marki nk.pl, funkcjonujące w ramach innych serwisów (jak kanał na youtube). Audytowi oraz późniejszej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może być poddanych w sumie nawet kilkaset stron. Propozycje zmian w ich strukturze i treści, przygotowane przez agencję, wdrażać będzie zespół nk.pl, który w kolejnych etapach współpracy zostanie dodatkowo przeszkolony przez specjalistów Bluerank.

Niedawno portal Nasza Klasa stał się nk.pl. Postanowiliśmy wesprzeć rebranding i zmianę domeny optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych. Poszukiwaliśmy partnera, który dysponuje sporym know how i doświadczeniem przy dużych projektach. Wierzymy, że współpraca z Bluerank przyniesie dobre rezultaty – mówi Jan Samołyk, specjalista ds. PR nk.pl.

http://www.nk.pl

http://www.bluerank.pl

Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Firma specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu SEO, a także kampanii PPC na rynku polskim i zagranicznym. Członek Interactive Advertising Bureau, stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).

nk.pl – największy portal społecznościowy w Polsce, gromadzący kilkanaście milionów użytkowników. Właścicielem serwisu jest firma Nasza Klasa Sp. z o.o., powstała w 2007 roku. W styczniu 2008 właścicielem 70% udziałów w spółce stał się estoński Forticom. Firma posiada także społecznościowy serwis „One”, działający na Litwie, w Łotwie i Estonii oraz udziały w rosyjskich „Odnoklassnikach”.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Bluerank - agencja search engine marketing
http://bluerank.blogspot.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »