Gospodarka » Żywność

Bonduelle otrzymało tytuł Superbrand Polska 2013

Bonduelle otrzymało tytuł Superbrand Polska 2013
Zobacz więcej zdjęć »
Już po raz drugi w Polsce marka Bonduelle otrzymała tytuł Superbrand. Jej siłę i reputację docenili eksperci marketingu i brandingu oraz konsumenci.
Marka Bonduelle otrzymała tytuł Superbrand Polska 2013. Została wybrana głosami ekspertów i polskich konsumentów, którzy wyłonili ją spośród niemal 2000 innych marek podczas badania prowadzanego przez GFK Polonia na grupie 15000 respondentów. Tytuł Superbrand Polska 2013 odzwierciedla sukces marki Bonduelle, lidera na polskim rynku produktów warzywnych. Pierwszy tytuł Superbrand marka ta zdobyła w 2005 roku.

„Tytuł Superbrand 2013 jest dla nas szczególnie ważny, gdyż został nadany Bonduelle zarówno przez ekspertów jak i przez konsumentów. Świadczy to o niezmiernej popularności przebojowych warzyw Bonduelle wśród Polaków, którzy wysoko cenią naszą markę" mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Bonduelle należy do grona najsilniejszych w Polsce marek produktów spożywczych. Jest liderem segmentu konserw warzywnych oraz segmentu pieczarek marynowanych. Jednym z najbardziej popularnych wśród polskich konsumentów produktów Bonduelle jest innowacyjny, mrożony „Szpinak 1000 listków" - absolutnie wyjątkowy produkt na rynku. Szpinak ten jest przygotowywany niezwykle starannie: każdy listek jest osobno zamrażany. Dzięki specjalnej technologii produkcji jest najbardziej zbliżony do świeżego szpinaku. Zachowuje wyjątkowe walory smakowe, świeży wygląd liści oraz soczysty, zielony kolor.

Międzynarodowa organizacja Superbrands działa od połowy lat 90. i jest obecna w ponad 80 krajach świata. Jej celem jest promocja sukcesu najsilniejszych marek na danym rynku. W Polsce odbyło się już siedem edycji konkursu Superbrands. W ostatniej decydujący wpływ na wyniki mieli konsumenci, którzy wyłaniali supermarki konsumenckie. Decyzje konsumentów wspierali eksperci od marketingu, reklamy i brandingu oceniający marki w drugim etapie konkursu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »