Gospodarka » Żywność

Branża mięsna to rynek z dużym potencjałem

O owocnej współpracy z sektorem mięsnym opowiada Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

Nasza „przygoda” z branżą mięsną rozpoczęła się w 2012 roku. Obserwując rynek spożywczy zauważaliśmy jej duży potencjał. Widzieliśmy wiele możliwości współpracy. Wiedzieliśmy, że nasze sosy świetnie komponują się z produktami, które oferuje. Dokonaliśmy segmentacji naszych towarów  pod kątem poszczególnych sektorów i wybraliśmy z portfolio te receptury, które naszym zdaniem najlepiej do nich pasowały. Z tak przygotowaną ofertą skierowaliśmy się do producentów mięs i wędlin. Od razu spotkaliśmy się z bardzo dużym zainteresowaniem. Wkrótce podpisaliśmy kontrakty z najbardziej znanymi przedstawicielami branży i współpracujemy z nimi do dnia dzisiejszego. Produkty dobrze się przyjęły a sprzedaż rośnie. Wspólnie z naszymi kontrahentami opracowujemy nowe receptury, które najlepiej pasują do ich produktu. Wypracowujemy nowe drogi i rozwiązania. W 2014 r. wprowadziliśmy na rynek butelkę detaliczną. Szybko znalazła uznanie i miejsce na półce w sklepach mięsnych. Nasze produkty można znaleźć chociażby w takich sieciach jak: Viando, Gzella, Warmia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

To co stanowi o naszej sile to fakt, że każda oferta dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb Klienta. Posiadamy w naszym portfolio wiele gotowych receptur ale jesteśmy otwarcie na produkcję receptur naszych klientów. Co więcej oferujemy naszym klientom wiele różnych opakowań - np. opakowania jednoporcjowe z indywidualnym zadrukiem dodawane do produktów: saszetki, sticki, cupsy. Projekty, które prowadzimy z naszymi partnerami odnoszą duży sukces sprzedażowy. Zapotrzebowanie i zainteresowanie cały czas rośnie. O sukcesie współpracy zapewne decydowały elastyczne warunki współpracy jakie oferujemy naszym klientom: konfekcjonowanie pod indywidualne potrzeby, atrakcyjne minima produkcyjne i logistyczne, krótkie serie. 

Przemysł mięsny to bardzo duży rynek, największy w branży spożywczej – z wielkim potencjałem albowiem Polacy to mięsożercy. Nie bez znaczenia też jest długotrwały trend kulinarny w naszym społeczeństwie.

Branża mięsna dynamicznie się rozwija i zmienia - widać to chociażby po aktywności marketingowej producentów i zwiększających się wydatkach na reklamę. Czego nie zauważaliśmy wcześniej.

Branża mięsna się zmienia ponieważ zmieniają się postawy konsumentów oraz ich przyzwyczajenia zakupowe. Stawiają na jakość. Są tradycjonalistami ale nie stronią od nowości. Wręcz ich poszukują. Coraz częściej zaopatrują się w dobrych sklepach mięsnych. Zmienia się styl życia Polaków co ma odzwierciedlenie rosnącym segmencie przekąsek mięsnych.

Podjęte przez nas kroki i kierunek działań oceniamy jako bardzo właściwy. Dobrze wyczuliśmy trendy i oceniliśmy potencjał. Planujemy iść tą droga oferując naszym klientom innowacyjne rozwiązania. Rozmawiamy z naszymi partnerami – staramy się wychodzić poza schemat i wypracowywać nowe kierunki adresując nisze rynkowe i potrzeby branży. Sukces naszych partnerów jest naszym sukcesem i będziemy wkładać wiele siły i energii, żeby ten trend utrzymać. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Folwark
http://folwark.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »