Firma » Biznes

Carrefour Polska rusza z wielką interaktywną loterią piłkarską i funduje ponad 730 tysięcy nagród

Carrefour Polska rusza z wielką interaktywną loterią piłkarską i funduje ponad 730 tysięcy nagród
Zobacz więcej zdjęć »
Od 1 czerwca we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce klienci mogą wziąć udział w Piłkarskiej Loterii Carrefour. Dla miłośników piłki nożnej i nie tylko, sieć przygotowała łącznie kilkaset tysięcy nagród, w tym między innymi sprzęt RTV oraz vouchery sportowe o wartości 15.000 zł.

Z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej, których tegorocznym gospodarzem będzie Francja, Carrefour Polska przygotował dla klientów specjalną interaktywną loterię promocyjną o nazwie „Piłkarska Loteria Carrefour”. Każdy z klientów hiper- i supermarketów Carrefour, który między 1 i 13 czerwca tego roku dokona zakupów za określoną kwotę, będzie mógł przenieść się podczas zakupów na boisko piłkarskie oraz wygrać jedną z ponad 730.000 nagród.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Postępująca digitalizacja we wszystkich obszarach działalności Carrefour w Polsce to odpowiedź na zmieniającej się oczekiwania konsumentów. Wychodząc naprzeciw nowym trendom, przygotowaliśmy dla naszych klientów specjalną akcję promocyjną – Piłkarską Loterię Carrefour, która dzięki nowym technologiom, pozwoli im przenieść się na mistrzostwa piłkarskie i przeżyć dreszczyk emocji stając na linii rzutów karnych - mówi Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych - W każdym z naszych dużych sklepów zamontowane zostaną specjalne strefy loterii wyposażone w multimedialne terminale, na których w zamian za zrobione zakupy, klienci będą mogli strzelać bramki
z rzutów karnych i wygrywać cenne nagrody
- dodał Marcin Olech.

Piłkarska loteria realizowana będzie na specjalnych terminalach zlokalizowanych we wszystkich hipermarketach Carrefour. Urządzenia wyposażone w fotokomórki, umożliwią graczowi oddanie strzału do wirtualnej bramki widocznej na ekranie monitora. Na zwycięzców czekają nagrody takie jak, m.in.: 150 zestawów kina domowego, 5 voucherów sportowych o wartości 15 tys. zł., 5 kart podarunkowych o wartości 2500 tys. zł., 504 piłki nożne, 1338 foteli kibica czy 4844 bony towarowe na zakupy. Akcja wspierana jest spotami telewizyjnymi z udziałem Napoleona, który zachęca klientów do udziału w Piłkarskiej Loterii Carrefour.

Jak skorzystać z akcji robiąc zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour?

Aby wziąć udział w akcji Piłkarska Loteria Carrefour, należy zrobić zakupy w hipermarketach sieci za minimum 50 zł lub w supermarketach za minimum 25 zł. Jeżeli w zakupionych produktach znajdzie się co najmniej jeden Produkt Partnerski, taki jak: chipsy, napoje, nabiał bądź kosmetyki, odpowiednio oznaczony w gazetce promocyjnej oraz przy półce, klient otrzyma dodatkowy wydruk, który zwiększa jego szanse na wygraną w loterii.

 

W hipermarketach, aby rozpocząć grę, należy zeskanować kod kreskowy na kuponie Loterii w skanerze znajdującym się na Terminalu. Na ekranie pojawia się animacja bramkarza i piłki. Gracz uruchamia grę poprzez kopnięcie wirtualnej piłki znajdującej się na linii pola karnego i wyznaczonej przez promień fotokomórki. Po każdym strzelonym golu, w przypadku wygranej, z terminala drukuje się wydruk z nazwą nagrody. Jeden kupon oznacza jeden strzał.

W supermarketach klient z otrzymanym kuponem podchodzi do terminala w celu uruchomienia gry. Samodzielnie skanuje on kod kreskowy, znajdujący się na kuponie Loterii, w skanerze umieszczonym na terminalu. Terminal wówczas uruchamia losowanie, podświetlając kolejne lampki na kole terminala, aż w końcu wskazuje wynik. W przypadku wygranej, klient odbiera wydruk z terminala z potwierdzeniem prawa do odbioru nagrody.

Drobne nagrody piłkarskie, takie jak: kapelusze, szaliki, flagi, trąbki, czy też bony Carrefour, klienci będą mogli odebrać od razu w Punkcie Obsługi Klienta. Natomiast bardziej wartościowe nagrody zostaną przesłane do zwycięzców poczta do 11 lipca 2016 r. Otrzymany w ramach akcji wydruk loteryjny klienci zrealizować mogą w sklepie, w którym dokonali zakupów, najpóźniej do 13 czerwca. Uczestnikiem Loterii może być każda osoba fizyczna, która w dniu przystąpienia do Loterii ukończyła co najmniej 18 lat.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe Carrefour

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »